|
Tænd/Sluk 220v via iPhone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2013 kl. 13:19 |
Hej,
Er der nogen der kan give input til hvordan jeg bedst og nemmest kan tænde/slukke en 220v strømforsyning via iPhone - og gerne i tillæg via en browser på min PC. Enheder (iPhone, Pad, PC) er opkoblet på intranet via WiFi. Tak CeeFive |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådan noget som sådan en her?
http://www.leunig.de/_en/_pro/remote-power-switch/eps.htm Klaus |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Belkin wemo switch
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Hej Kim og Klaus,
Tak for brugbart input. Har googlet lidt også selv og faldt over et Svensk produkt kaldet Nexa. Her fik jeg i en Dansk webshop en Internet gateway og 3 "tænd/sluk" enheder og en remote for under kr. 1200,- Det kører med radiosignal mellem gateway enhed og tænd/sluk enheder og giver så en begrænset rækkevidde - Wifi havde været bedre, men det her klarer jobbet ifølge specs. Der er aps til IOS og Android. Det prøver jeg lige. |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Jeg benytte ZenseHome i det meste af huset. Det fungere helt kanon :-)
|
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Hej
Noget andet svensk http://www.telldus.se/ /D |
|
![]() |
|
Tak for input.
Har undersøgt ZenseHome og det ser virkeligt godt ud. Synes bare det bliver lidt dyrt til en løsning med behov for styring af nogle få kontakter.
Telldus ser også godt ud.
/C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |