|
Langsom Sleep/Slumre. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2013 kl. 21:34 |
Hejsa.
Jeg har et Intel DH61AG bundkort med Windows 7 installeret. Problemet er at når jeg sætter den til at "Slumre" så tager det ca. 3 min før den går i slumre mode og kølere mv. slukker. I de fem minutter er computeren som låst, og du kan ikke kalde den tilbage fra slumring i den periode. Når den så endelig er kommet i slumre mode kan den finde på selv at starte efter blot ti sekunder. Hvis den ikke lige gør det i det konkrete tilfælde, så kan jeg vække den via LAN el. Tastatur og det tager kun 3 sek før der er billede på. Jeg har forsøgt flg: Opdateret Bios til sidste nye. Slået "Hyper sleep fra" Har i nogle ideer? Og hvorfor fanden starter den selv igen, det fatter jeg ingenting af.
|
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MST Tool har altid hjulpet mig ud af mine slumre problemer
Prøv evt at installere dette fremragende Tool, her kan du også angive hvilke enheder må vække din pc. Link http://slicksolutions.eu/downloads.shtml Redigeret af h8red - 20-Juni-2013 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Hej h8red.< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Det har jeg prøvet. Men den er stadigvæk ligeså langsom til at gå i Slumre som normalt. Måske det bare er normalt?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Der må være noget som forhindrer den i at sove korrekt.
Du skal også sætte den op til kun at starte på "Magic Packet" på netkortet. Ellers risikere du at den starter 10 sek efter, fordi en eller anden netværks enhed prøver at tilgå et drev på maskinen.
|
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
Den har helt klart nogen ting, den skal gøre færdig førend den slumrer.
Måske er det bare sådan din er :) For hvis den slumrer korrekt, så er det vel ok at den i det hele taget gør det. Men det at den vågner hurtigt er nok som Cyberguruen er inde på, noget der aktiverer dit netkort. Prøv at slå fra" at "enheden kan vække computeren" i enhedsindstillingerne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |