|
JailBreak iPad 4 |
Besvar |
Forfatter | |||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juni-2013 kl. 22:31 |
||
Sidder og overvejer rode lidt med Jailbreak af min nye iPad. Nok mest fordi man kan.
Men hvilke fordele og ulemper er der ved det? Virker den ellers som normalt når den er Jailbreaket udover man får nogle flere funktioner? Har godt læst mig frem til, at når IOS så bliver opdateret vil det ikke virke længere. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du får adgang til andre og flere apps osv.
Jeg har selv oplevet, og hørt fra andre, at Jailbreake gør enhederne ustabile. Så med mindre du savner noget specielt så kan jeg ikke se nogen grund til at Jailbreake. If it ain't broke, then don't fix it.... |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv det.
Det er nemt at gøre det og når du ikke gider mere så vænder du bare tilbage ;-) Har selv leget med jailbreak. Både ipad og iphone. Man får adgang til en masse sjove ting. Ulæmperne er tit korter batteri tid og den bliver af og til ustabil |
|||
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis den er ny, er dit software sikkert updateret til nyeste release ( 6.1.3), og den kan ikke jailbreakes pt.
|
|||
/Peter
|
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min iPad, en 2'er godt nok, er jb. Min facebook app lukker ned som den passer den, men det er alt, hvad jeg har oplevet af ustabilitet. Den bruger ikke mere batteri end vores iapd der ikke er jb. Dog skal det siges at ikke alle Apps kan køres efterfølgende. Fx så kan TV2 play ikke bruges.
Men de små ting jeg har ændret på den, har jeg rigtig svært ved at undvære, så som at når jeg swiper hen over tastaturet for at flytte markøren i et tekstfelt, og swipe jeg fra shift hen over tastaturet, så markere den teksten, som markøren render hen over. Alle de ting jeg kan ekstra, var ikke noget jeg manglede før end jeg kunne det, men kors hvor er jeg træt af at bruge andres iPads :) |
|||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan downgrade til 6.1.2 og derefter jailbreake. 6.1.3 bestod overvejende af rettelser, der skulle forhindre jailbreak, hvorfor opdateringen som sådan er overflødig.
|
|||
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, man kan ikke downgrade. Desværre. |
|||
/Peter
|
|||
Thomas39
Junior bruger Oprettet: 21-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har Jailbreaket min iPad, og den er ikke blevet mere ustabil overhovedet.
Det er rigtig nok at TV2 play ikke virker, men jeg gjorde det for at for XBMC på, og det virker til gengæld super
|
|||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er 6.1.3 jeg har.
Det var også mest pga xbmc til når man var på farten. Savner faktisk som sådan ikke noget ved den derfor jeg spørger om jailbreak. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
det der så både noget rigtigt og forkert i.. Som sådan KAN det faktisk godt lade sig gøre at downgrade fra 6.1.3 til 6.1.2, men enhver firmware opdatering implementeret i forbindelse med 6.1.3 forbliver, og kan IKKE ændres, og hvis man downgrader, KAN det risikere at medføre fejl. <- dog indeholder 6.1.3 så vidst JEG ved, ingen firmware opdateringer, så derfor burde der egentlig ikke være en risiko. Dog skal det siges, at det IKKE vil være muligt at effektivt downgrade fra 7.0 når den kommer, og tilbage til 6.x.x |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |