|
Hvilken kalender app |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juni-2013 kl. 16:50 |
|
Hvilken bruger I?
Findes der nogen, hvor app ikonet ændrer dato efter den rigtige dato. Derfør Google kalender ikke på min Tlf ihvertfald |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du tjekket google play - evt. bruge søgefunktionen - om der findes en kalender widget, der kan dette ?
Nu skriver du ikke hvilken tlf. det drejer sig om. På min HTC Desire S er der f.eks både en kalender app og en kalender widget. Begge en del af HTC Sense. Widget'en har indstillings muligheder, så ikonet kan sættes til at vise den aktuelle dato. |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger aCalendar på min Samsung Galaxy tab 2 10.1. Den er kanon fed.
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det har jeg testet, og har ikke fundet noget jeg fandt brugbart.
Selve kalenderen er lækker, men den viser desværre ikke dagens dato på ikonet :( |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så prøv Simple Calender Widget, (søg efter den på Play).
Den bruger jeg som oversigt over mine aftaler på homescreen af min SG3ér. Den viser dagens dato som ikon, og du kan vælge alle mulige indstillinger. |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor er det vigtigt at lige ikonet viser en dato ? Eks. har standard Google kalenderen også en widget der viser agenda (liste over aftaler) med angivelse af både dato, dag, måned, årstal og ugenr i toppen, den fungerer samtidig som genvej til kalenderappen selv hvis du klikker på den. Hvis du ikke vil se listen over aftaler men blot have toppen med dato så kan du justere størrelsen på den så den kun viser toppen, og derved har du sådan set et ikon der viser datoen og går til kalenderen når du vælger den.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da rart i dagligdagen at datoen står på skærmen. IPhone,s gør!!!
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Står da også i toppen af min skærm, selvom det ikke er en iphone, og på låseskærmen!!!
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På min Æblofon står datoen på låseskærm og er telefonen låst op, står dato på kalenderikonet.
På min kones aflagte HTC, står datoen på "forsiden" altid. Klaus |
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er et spørgsmål om at smide en passende widget på, som Spawn skriver.
Min SGS2 har det som en del af vejr-widget'en. På min gamle Android smed jeg selv en ur-widget på som kunne konfigureres til at vise dato. Jeg er bange for, at du må en tur på Google Play og søge :-) |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har fundet en ok widget, der klarer vejret, dato og klokkeslæt. Grunden til at det var "vigtigt" er at jeger en klovn tilsat finde rundt i, hvilken dato vi har.
Vanens magt fra iPhonedagene gør, at jeg har vænnet mig til. At den dato der står på kalenderappen, er den gældende dato. Det har givet nogle uheldige gerninger, at datoen var forkert. Distræt mand, der er afhængig af datohjælp :) |
||
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger Touch Calender til min HTC One X. Både lækker kalender, samt widget som kan tilpasses i stor grad.
http://https://www.youtube.com/watch?v=7wVZSdkv7m8 Redigeret af fhansen - 24-Juni-2013 kl. 20:07 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |