recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Resume af Forbrydelsen I og II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Resume af Forbrydelsen I og II

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Resume af Forbrydelsen I og II
    Sendt: 12-Juni-2013 kl. 15:11
Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en beskrivelsen af handlingen hver enkelt afsnit af forbrydelsen I og II. Da jeg gerne vil opdatere thetvdb.com så det er med i mit plex media center.
Ja jeg kunne godt selv lave det, men jeg har ikke lyst til at læse om hvad der sker i afsnit jeg ikke er kommet til endnu
Kenneth
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 18:12
Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 09:39
tak men det skulle nu gerne have været på dansk
Kenneth
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 09:46

Oprindeligt skrevet af scouzer scouzer skrev:

Det kan jo oversættes, ved brug af en af de mange oversættere der findes. Google f.eks.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 14:46
ja men så skal jeg selv læse dem, og det har jeg egentlig ikke lyst til før jeg skal se det pågældende afsnit. Men hvis det ikke findes er der jo ikke noget at gøre ved det.
Så må jeg gøre op med mig selv hvad der er vigtigst.
Kenneth
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 15:04
miri
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 19:49

Ok - men så bør du nok skrive det, især når du henviser til thetvdb.com, der er på engelsk.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Ok - men så bør du nok skrive det, især når du henviser til thetvdb.com, der er på engelsk.

tvdb er nu på flere sprog, jeg har fundet danske resume derinde
Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 08:43
ja og der er også den sidste halv del af sæson 1 af forbrydelsen, og den sidste halvdel af sæson 3
Kenneth
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu