|
ipad 4 solcellecover |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2013 kl. 23:24 |
Hej!
Jeg er ved at købe en ipad 4 - 128 GB cellular og kunne godt tænke mig et cover med indbygget solcellepanel da jeg tager en del på camping mv. uden strøm. Jeg har set på Logitech keyboard solar folio, men så vidt jeg kan se virker den kun til ipad2 og ipad3. Er der nogen der har kendskab til om den også virker til ipad4 eller alternativt kender et andet fabrikat der opfylder mit behov ? Jeg vil ikke have separate solcelleopladere osv, det skal være integreret i coveret og meget gerne med keyboard som i ovenstående logitech model.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det mig der ikke har fattet det korrekt.
Den ovenstående logitech solcellelader, oplader den kun tastaturet og ikke selve ipad'en ?
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7138 |
Det er fordi at ipad 4 har de nye små stik. Købe evt en adaptor så kan du sikkert bruge solcelle laderen.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7138 |
Har kikket på det logitech. Og det er kun keyboard der oplades.
Men der findes masser af solcelle opladere. http://www.coolstuff.dk/Solcelle-oplader-Deluxe |
|
![]() |
|
Den ser meget fornuftig ud. Er der nogen der har erfaring med hvor godt den virker i praksis ?
|
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Har prøvet en, ganske vist lidt mindre, model end den hos coolstuff, det var i praksis ganske ubrugeligt - bevares den ladede, men det gik så umanerligt langsomt. Ville til enhver tid hellere bruge de 600kr på en usb batteri lader, som man kan lade op hjemmefra og så tage med. Her kan man læse om nogen af dem: http://thenextweb.com/gadgets/2013/03/18/the-absolute-best-usb-battery-pack-for-traveling-with-your-mobile-devices/
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
normalt skal laderen til en ipad levere 10w så vidt jeg husker - det er derfor man ikke kan bruge sin iphone lader til dem. så mit bud var så absolut også en eller anden form for juicepack i stedet
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Jeg har go' erfaring med en opladelig batteripack med godt med mAh - jeg har den nedenstående:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/just-mobile-gum-107221p.html Redigeret af huntiedk - 25-Juni-2013 kl. 12:35 |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
Har lige kigget på min og den er på 5.2*2.4=12.48 watt. Så skal man have et solpanel skal det vel gerne være det dobbelte :)
Redigeret af bbrauner - 25-Juni-2013 kl. 21:34 |
|
![]() |
|
man kan godt lade en ipad med 5watt men kun ved slukket skærm
|
|
![]() |
|
Jo men jeg camperer meget og i længere tid så jeg kan ikke nøjes med et batteri der kan klare en opladning eller 2. Så jeg er nød til at have nogle solceller.
Hvor får i watt antallet fra ? Den solcellelader jeg henviser til skriver 3,5 w solceller, men de lader jo bare batteriet op. Når batteriet er ladet og kan det vel godt smide mere end 5 watt ud selv om det selv er ladet op med mindre effekt eller er der noget jeg har misforstået ?
|
|
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Det lyder som om du er ude efter en kombination af "juice-pack" & solceller, som kan oplade batteriet.
F.eks: http://www.gamebits.dk/shop/search-1.html?keyword=SOLCELLEOPLADER eller http://www.gamebits.dk/shop/varta-solcelle-oplader-8510p.html (Ingen aktier i biksen, første hit på google ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |