recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 6 | Jul 2013 | PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 6 | Jul 2013 | PS3

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gran Turismo 6 | Jul 2013 | PS3
    Sendt: 16-Maj-2013 kl. 12:43

New Game Engine

• Refactoring 
• Compact, nimble operation 
• Flexible expandability 
• A new rendering engine that pushes the limits of the PS3
Adaptive Tesselation

New Physics Engine
• New suspension and kinematics model 
• New tyre model 
• New aerodynamics model 
• Technical partnership with Yokohama Rubber and KW Automotive 

1200 Cars, abundant custom parts, and on-going DLC
• From historic cars to the latest racing cars, the game contains a total of 1200 cars. 
• Multiple aerodynamic parts and custom wheels will be available for almost all cars. 
• Players can create their own personalised custom car in the game. 
• Cars will be continually added online 

33 locations, 71 layouts
• 33 Locations and 71 layouts will be provided from day1 (7 more locations and 19 more layouts than GT5)
• More new tracks will continue to be provided online

New Course Maker
• Massive scenery spanning several tens of square kilometers
• A new course generation algorithm

Community/Club/Race Organizer
• Players can form their own communities
• Various community levels from local and domestic to global
• Players themselves can create and manage their own online events

New User Interface
• Balancing directional key operation and touch operation 
• Quick response 
• Shortening of loading times 

Multi Device Compatibility
• PlayStation®
• Smart Phone
• Tablet
• PC 

At the same time as the PS3 version of GT6 the “Real Driving Simulator” launches, a mobile version and web application version of GT6, will be created to enjoy Gran Turismo’s massive community space.

Real/Virtual "Edge Effect" Activity
A variety of "Edge Effects", the chemical reactions between the real world and the virtual world for which the Gran Turismo series is famous, are also planned for GT6. 
Exciting collaborations between various automotive manufacturers and collaborations with brands crossing different industries will be revealed gradually across the next six months.

FULL PRESS RELEASE HERE:
http://www.gran-turismo.com/gb/news/00_1910783.html

FULL ARTWORK AND SCREENSHOTS GALLERY (FULL RESOLUTION) BY SAROLMANO'S GEMATSU GALLERY >> click HERE

Jeg har lånt det hele fra Neogaf, så se mere: 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 12:45
Jeg er ikke særligt hyped. Mere af det samme er ikke helt nok efter 15 år med det samme. Flere biler er altid rart men eh...

GT5 har desuden solgt 10 millioner, så det er ret imponerende.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2013 kl. 11:45

Jeg tror også vi bliver skuffede, og jeg tror umiddelbart jeg springer over - specielt fordi julen osv. er en travl sæson med mange spil - så må mit rat sgu samle lidt mere støv.

GT6 bliver nok det samme som GT5 bare med lidt flere polygoner eller noget i den stil. Vi får nok ikke bedre bilfysik ved sammenstød hvilket ville være den største forbedring.

Desuden - hvorfor venter de ikke til næste år og laver den til PS4? Meget mærkeligt...

BORING!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2013 kl. 13:41
Jeg ved ikke om jeg køber det næste GT. Jeg har haft 1-4 og spillet dem meget som yngre. Jeg købte GT5 mens jeg studerede og har nærmest ikke spillet mere end en 20 timer.. det fangede mig aldrig. 
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 08:04
Var en KÆMPE Gran Turismo fan helt op til 5´eren. Men den har været den største skuffelse. IMO lykkedes det dem at lave en menusystem endnu mere besværligt, og samtidig langsommere med uendelig lange load tider.
Når man eks. tager kørekort og lige har ramt græsset for 117. gang, og bliver tvunget til at se "start sekvensen" 118. gang igen, er jeg ved at kaste op.
Har de adresseret dette, hopper jeg på 6´eren.

Nogen release date?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Var en KÆMPE Gran Turismo fan helt op til 5´eren. Men den har været den største skuffelse. IMO lykkedes det dem at lave en menusystem endnu mere besværligt, og samtidig langsommere med uendelig lange load tider.
Når man eks. tager kørekort og lige har ramt græsset for 117. gang, og bliver tvunget til at se "start sekvensen" 118. gang igen, er jeg ved at kaste op.
Har de adresseret dette, hopper jeg på 6´eren.

Nogen release date?

Er så enig. Købte kun ps3 pga gt5 og kææææft jeg blev skuffet. Godt der er kommet mange andre gode spil :)
Jeg er vild med spillet når jeg spiller, men mangler en let og dejlig menu, ingen loadetider, ihvertfald kortere, og flere af de gode gamle brugte biler, som jeg selv i virkeligheden ville kunne rode med på liften.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 20:57
lyden er faktisk det værste ved gt5
og det bliver sikkert ikke et hak bedre.
lyden i Forza 4 er langt bedre
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Er så enig. Købte kun ps3 pga gt5 og kææææft jeg blev skuffet. Godt der er kommet mange andre gode spil :)
Jeg er vild med spillet når jeg spiller, men mangler en let og dejlig menu, ingen loadetider, ihvertfald kortere, og flere af de gode gamle brugte biler, som jeg selv i virkeligheden ville kunne rode med på liften.
Jeg købte netop en SSD for at kommer ud over de lange loadtider, 5 var helt sikkert et spil hvor de ville for meget og fokuserede for lidt. GT4, var min farvorit og jeg tror ikke at jeg hopper på gt6, for jeg har ikke tiden til at spille så lange løb længere.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 10:50
Hvis DRIVECLUB bliver interessant kan det vaere, at mit G27 rat ikke skal samle stoev laengere. Hopper definitivt over GT6.

BORING!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Jeg købte netop en SSD for at kommer ud over de lange loadtider, 5 var helt sikkert et spil hvor de ville for meget og fokuserede for lidt. GT4, var min farvorit og jeg tror ikke at jeg hopper på gt6, for jeg har ikke tiden til at spille så lange løb længere.

Hjalp ssd?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 13:40
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 13:49
Ja fair nok Stve Jones. Kenzo85 Vil så spørge på en anden måde, har det hjulpet så meget, at der er mere glæde ved spillet, eller er afbrydelserne stadig så lange , at spillet ikke er den store glæde?

Redigeret af aerik - 26-Juni-2013 kl. 13:57
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu