|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2013 kl. 21:04 |
Hejsa Recorder
ønsker at sælge min Denon Avr 4520 Receiver i premium silver, den er fra marts måned og fejler absolut intet, der medfølger alt originalt og kvittering naturligvis. Kom evt med et bud, men glem skambud :-) forbeholder mig retten til alt :-) ![]() Redigeret af President83 - 13-Juli-2013 kl. 16:11 |
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad forestiller du dig at den skal koste, jeg kunne godt være interesseret.
|
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Og hvor befinder den sig ?
|
|
![]() |
|
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
det står i min profil i højre side Rødekro sønderjylland , du kan jo prøve at ligge ud med et bud
mvh
|
|
![]() |
|
Jeg vil jo ikke skambude, men vil da gerne lægge ud med et bud på 10.000 kr? Bor på sjælland, men skal en tur til jylland mandag, så kunne kigge forbi der?
|
|
![]() |
|
Hvorfor sælger du ?
![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6414 |
Er den købt i Danmark?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
den er købt i dk . og nej tak til de 10000 kr
|
|
![]() |
|
Så må du jo komme med en pris, du har jo nok en ide om hvad den skal koste
![]() |
|
![]() |
|
har et bud på 13800 afhentet , så vi skal over det :-)
|
|
![]() |
|
marc23 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 12 |
er den solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |