recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Surround reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Surround reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Surround reciever
    Sendt: 28-Juni-2013 kl. 18:47
Jeg leder efter en opgradering til min gamle trofaste Onkyo TX-DS787.

Egentlig havde jeg overvejet at springe på tilbuddet fra AV-connection på Onkyo TX-NR818:

men vil prøve at finde noget i tilsvarende modeller som brugt, max. 3 år gl. for at få prisen lidt nedad.

Jeg er interesseret i både Onkyo, Yamaha, Pioneer m.fl.

Mine fronter er Gamut Dana 2650.

Er der nogle som har noget interessant til salg eller kan linke til noget I har set?

På forhånd tak :-)

Redigeret af Preps - 28-Juni-2013 kl. 18:47
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 19:35
http://www.dba.dk/forstaerker-denon-avr-3312/id-1001617957/

Den ville jeg tjekke ud.

BS
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

http://www.dba.dk/forstaerker-denon-avr-3312/id-1001617957/

Mange tak for linket, jeg har faktisk kigget på den, men syntes umiddelbart ikke at den klarer sig alt for godt i div. test. Det syntes også har været tilfældet med de andre Denon jeg har kigget på. Men selvfølgelig er test en ting og mine egne ører noget andet, så Denon er bestemt ikke afskrevet.

Jeg skal lige tilføje at jeg kommer til at bruge den mest til film, men en fornuftig stereo er også meget velkommen. Den har jeg savnet lidt ved min nuværende reciever.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 19:53
Jeg er selv mest til Onkyo og kender ikke den Denon. Men prisen kan man ikke klage over.
BS
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 19:56
Uden på nogen måde at være velbevandret ud i nutidens recievere hælder jeg også mest til Onkyo, men du har ret, 3312'eren virker som et godt bud i fht. prisen. Den er noteret :-)
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 21:59
Har også denne, du kan komme med et bud hvis den har interesse :)
MvH Daniel
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af wezi wezi skrev:

Har også denne, du kan komme med et bud hvis den har interesse :)

Mange tak for tilbuddet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu