recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP: Remote virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP: Remote virker ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP: Remote virker ikke
    Sendt: 02-Juli-2013 kl. 13:42
Hej allesammen

Jeg var igår så usmart at opdatere mit Intel DH61AG bundkort til den nyeste BIOS. Desværre var resultatet at min CIR remote fra Inteset ikke virker længere, og dermed er ideen med et mediecenter ikke fantastisk. Samtidigt har det bestemt ikke WAF faktor. På nettet skriver Intel at de kigger på at løse problemet, men umiddelbart har CIR funktionen ikke virket i de sidste 4 firmwares, så det tyder på, at det har lange udsigter. Der er heller ikke mulighed for at downgrade, da hele strukturen i BIOS'en er ændret, desværre.

Så derfor er mit spørgsmål. Hvad gør en klog?? Er det bare at købe en USB adaptor fra Inteset, og så virker det igen, eller? Og hvad med tænd/sluk af mediecenteret?

Thomas

PS. Bruger Mediaportal

Redigeret af Thomas K - 02-Juli-2013 kl. 17:31
---------------------

Thomas K
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 15:23
BumpEmbarrassed
---------------------

Thomas K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu