|
HJÆLP: Remote virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2013 kl. 13:42 |
Hej allesammen
Jeg var igår så usmart at opdatere mit Intel DH61AG bundkort til den nyeste BIOS. Desværre var resultatet at min CIR remote fra Inteset ikke virker længere, og dermed er ideen med et mediecenter ikke fantastisk. Samtidigt har det bestemt ikke WAF faktor. På nettet skriver Intel at de kigger på at løse problemet, men umiddelbart har CIR funktionen ikke virket i de sidste 4 firmwares, så det tyder på, at det har lange udsigter. Der er heller ikke mulighed for at downgrade, da hele strukturen i BIOS'en er ændret, desværre.
Så derfor er mit spørgsmål. Hvad gør en klog?? Er det bare at købe en USB adaptor fra Inteset, og så virker det igen, eller? Og hvad med tænd/sluk af mediecenteret?
Thomas
PS. Bruger Mediaportal
Redigeret af Thomas K - 02-Juli-2013 kl. 17:31 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
![]() |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |