|
"Trådløs S/PDIF" |
Besvar |
Forfatter | |
SandSand
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juli-2013 kl. 14:21 |
Hej
Jeg har anlæg i to forskellige rum. I stuen har jeg det ene hvor jeg spiller musik fra spotify på en stationær PC forbundet med S/PDIF til anlægget. Jeg har anlæg i soveværelset som jeg også vil have på det samme signal. Men jeg har ikke lyst til at trække et kabel fra PC'en i stuen. Hvilke løsninger kan anbefales? Det er ikke noget jeg vil bruge alt for mange penge på. Ideelt set ville jeg bare have et trådløst S/PDIF "kabel".
|
|
pinkytk
Bruger Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
2 stk airport express kan være en god løsning. Så har du trådløst signal til begge anlæg.
Redigeret af pinkytk - 02-Juli-2013 kl. 14:44 |
|
SandSand
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. Det ser interessant og rimelig billigt ud.
Kan du ikke skære ud i pap hvordan det i så fald ville fungerer? For jeg kan ikke lige gennemskue det. Altså, jeg skal vel have en dims der sender signalet ud også?
|
|
gigabyte
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Funktioner
Tak(0)
|
INGEN GARENTI, MEN: Jeg prøvede engang at overføre S/PDIF med en trådløs video box sæt , de var populære for små 10år siden, men burde kunne findes idag.jeg tilsluttede S/PDIF til VIDEO IN på sende boxen, og ud af modtage boxen kom der S/PDIF ud af VIDEO OUT. hvofor det virker er: RF sende delen sampler normalt et signal 0-1V PAL Video op til 5.5MHz, så et 44/88Khz 1v p-p S/PDIF ryger bare lige over. Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
SandSand
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt en Airport Express og installeret Airfoil. Det virker tilsyneladende ok, bortset fra jeg pt. ikke har nogen højttalere at sætte til Airport Express anlægget.
Tak for forslagene.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |