|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 28-August-2006 kl. 18:58 |
|
Hej. Er der nogen der har erfaringer med et 2400i TV-Kort fra TerraTec?
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Jeg har, og det er et mega godt kort, kvali er langt over andre kort jeg har testet. Det er ok billigt, det bliver ikke mega varmt og så virker driverne bare til MCE :)
Dog kan jeg ikke få kortet til at vise undertekster i MCE, men virker fint DVBViewer. Eneste minus jeg kan sige ved kortet, er at der ikke er flere indgange på kortet, til f.eks. composite eller lign. |
||
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Tak for svaret. Har du evt. prøvet TerraTec's nye software til det? http://www.sattv.dk/nyhed.aspx?ArticleID=1456 http://tven.terratec.net/index.php?name=EZCMS&menu=6& ;page_id=3
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Har jeg ikke set at de er kommet med et nyt program, men er måske værd at prøve.... men mit MCE er nede for tiden, da mit bundkort gik sig en tur.... men nu henter jeg programmet, og prøver at finde en maskine til det
![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Cool. Ser frem til at høre din mening om det
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Åhhh... Så er vi ved det gode gamle problem: Undetekster i MCE2005 ved DVB-T Kan ikke lade sig gøre (så vidt jeg ved!), men hvor ville jeg være glad hvis jeg tog fejl! |
||
![]() |
||
![]() |
|
TerraTec siger det kan lade sig gøre med deres nye software. Men jeg har desværre ikke harft mulighed for at teste det endnu. NOgen der ved om dette problem også vil være med DVB-T og WIndows Vista?
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Det ser ud som om man skal bruge 3. part software (som ikke eksisterer p.t.), hvis problemet med undertekster i MCE skal løses. Læs evt. her:
Link Redigeret af Nullermanden - 03-September-2006 kl. 23:13 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
#nullermanden "Det ser ud som om det er 3. part software der skal løse problemet med undertekster. Læs evt. her: Hvordan kommer du frem til den konklusion? DVB-T undertekster skal håndteres af det SW som tilfældigvis er brugerens foretrukne fremviser, det kunne være MCE, DVBViewer eller Mediaportal. MCE kan ikke, og ifølge pålidelige kilder vil det heller ikke i Vista, supportere DVB-T undetekster DVBViewer fungerer godt og netop her kan man se at det er en separat process at vise undertekster: zoomer du tv-bildet er underteksterne uberørte/uafhængige af TV udsendelsen MediPortal har jeg ikke besøgt et stykke tid, men sidst jeg var der kunne de ikke undertekster, men det så ud til at nogen arbejdede på det, måske?? |
||
![]() |
||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Sorry. Min kommentar (den er hermed rettet) var udelukkende møntet på Windows Mediacenter - og her mente jeg 3. parts software, f.eks. vha. et plugin, skal bruges ved DVB-T undertekster i Mediacenter, da de ikke understøttes direkte i MCE. Og så vidt jeg ved eksisterer der ingen plugins p.t. NB. Det er netop en af de pålidelige kilder jeg henviser til - altså vedr. at Vista ikke vil supportere DVB-T undertekster. Redigeret af Nullermanden - 03-September-2006 kl. 23:13 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fået det testet, fandens til skrammel hvis du spørger mig, den viser fint nok undertekster, men billedet fryser og pixler voldsomt, for så derefter at ryge i sort skærm hvor der står bad signal or no signal.... Er testen på følgende: AM2 3800+ 1 GB Value ram MSI K9N Platinium TerreTec 2400i MCE ATI X700 Programmet ser ellers godt ud, men holder ikke.... i MCE virker det fint, med samme kanaler osv, men der virker undertekster ikke :) - Det er så MCE 2005 skyld. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er nu fastlagt: Vista RC1 (Release Candidate 1) kan ikke vise undertekster ved DVB-T Det fungerer nu ellers nogenlunde med Hauppauge PVR 1300 kortet. Det viser fint TV og optager fornuftigt, med kun få BSOD (Blue Screen Of Dead)
Redigeret af MCenterFreak - 19-September-2006 kl. 00:46 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |