|
Sport fra Boxer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2013 kl. 13:36 |
Jeg forventer ud udvide mine kanaler fra DR/TV2 til nogle sportskanaler fra Boxer.
Grundet kvaler med bokse fra Canal Digital har fravalgt dette, og modtager pt kun DR og TV2 via kort fra Boxer direkte i fladskærmen. Dette gør desværre at jeg ikke kan se HD-kanaler, da min skærm ikke er udstyret med DVB2-tuner - men Canal Digitals Sagem-boks har frataget mig lysten til at bøvle med andre modtagerbokse. Valget lander nok på deres Flex8 pakke - og spørgsmålet fra jer med det store kanaloverblik er: Hvilke kanaler sender generelt sport…og hvilken? 6'eren sender (vistnok, og så vidt jeg husker) engelsk fodbold flere gange ugentligt. 9'eren sender vist Superliga, ikke? Og TV3Sport1 sender vel lidt af det hele… Er der andre kanaler man bør have med i pakken, som sportsinteresseret, og virker Boxers modtagerbokse uden problemer? Håber på lidt input fra Boxer-brugerne |
|
Steen
|
|
![]() |
|
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Desværre er kanal 5 også begyndt at vise fodbold kampe så man bliver også nødt til at have den, begyndte de ihvertfald på i sidste sæson ved ikke om de også gør i denne....
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
Okay, det var jeg ikke klar over. Vælger jeg Kanal 5 bliver det så kun på grund af den sport de evt. viser, for jeg har ikke tålmodighed til at se alle deres reklamer. |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Der er jo også Sport1, er mere eller mindre pga. muligheden for at tilvælge den at jeg selv overvejer at skifte til Boxer ( er i flex8 pakken)
Vil du have mulighed for pvr via et mediecenter eller vil du bare have cl kortet direkte i tv (og have mulighed for pvr den vej rundt) Redigeret af Flmr77 - 08-August-2013 kl. 08:27 |
|
![]() |
|
Du mener TV3Sport 1, ikke?
Jeg har netop udvidet til Flex 8, og det opfylder mine behov. Kan godt anbefales PS. Jeg købte den billigste Humax-boks til 900,- Redigeret af isteen - 08-August-2013 kl. 09:53 |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Er lige præcis den jeg tænker på.
ok, er umiddelbart ikke selv interesseret i de små bokse, tænker mere et nyt mediecenter / tv server setup.
Men er nødt til først at finde ud af hvilken tv udbyder jeg vil have.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |