|
Airplay højtaler til terassen |
Besvar |
Forfatter | |
Lemmingen
Junior bruger Oprettet: 17-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2013 kl. 13:16 |
Hej,
Nu kommer solen og sommeren endelig og behovet for at trække musikken ud på terrassen kom frem. Har Googlet nettet tyndt for at finde en højtaler med airplay der kan tåle at hænge under et udhæng. Den vil ikke være direkte udsat for dug og regn, men jeg håber den vil kunne gå i dvale og så starte når der blev sendt til den i stil med Sonos. Nogle der har noget lignende hængende derhjemme eller har en fiks workaround ? |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der fondes også en del bluetooth højttalere. Hvad må det koste
|
|
Lemmingen
Funktioner
Tak(0)
|
Har siddet og leget med Bluetooth højtalere, og syntes ikke det er specielt stabilt. Oftest fungerer det i en periode og så ryger forbindelsen eller man kommer længere væk med sin enhed og så ryger det den vej
Umiddelbart tænker jeg Airplay er det mest fleksible, da der allerede kører en del IOS enheder hjemme på matriklen. |
|
rskriver
Ny bruger Oprettet: 25-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Libratone kunne være interessante
|
|
Lemmingen
Funktioner
Tak(0)
|
Havde den inde og vende i planerne, men ved konen vil glemme at få den ladet op, og så har vi balladen når den endelig så skal bruges og man ikke lige er hjemme Endte med at hoppe på det tilbud Sonos kørte med en Play 3 og bridge bundle. Jeg må sige at jeg godt kunne blive hooked på at udvide derhjemme, for det er nemt og det spiller super til mit forbrug.
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har denne Sony, lyden er OK uden at være fantastisk -Pefekt til terassen
http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Sony-SANS410-networkspearker-DLNA-Airp.-2327671.html |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |