|
XBMC, Hvilket skin |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2013 kl. 11:36 |
Hej
Jeg er begyndt at kigge lidt på XBMC nu hvor man også kan se live tv. I den forbindelse tænkte jeg på, hvilke skin's og plugin's i har gode erfaringer med og dermed bruger?? Thomas
Redigeret af Thomas K - 09-Juli-2013 kl. 11:36 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit råd er at køre med standard og ikke rode for meget med skins. Der kommer jo tit updates og i samme omgang skal mange skins også opdateres. Det bliver de så ikke altid og så opstår der mærkelige ting.
Mit råd er at køre så clean som muligt på den front Plugins kan jeg ikke hjælpe med. Er det på apple tv?
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Jeg kører med aeon nox - det kræver lidt arbejde når der er opdateringer, men det er jo højst en gang i året. Min subjektive holdning er at det ser 100 gange bedre ud - det pleaser også mit nørd gen med alle de muligheder man har for at ændre i skin'et.
|
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
Jeg bruger Aeon MQ4 og det er jeg rigtig glad for. Der bliver hele tiden opdateret på det, og de igang med at lave en version 5.
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=135045 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg bruger også Aeon Nox. Det er klart det flotteste samt mest fleksible skin til XBMC,
Før det brugte jeg Mediastream, men har ingen anelse om det stadig findes.
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Endnu en Aeon Nox bruger. Prøver mig engang imellem frem med andre skins men vender altid tilbage til Aeon Nox igen.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Aeon Nox her også. Lækkert skin
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
Addons: XBMC Subtitles DR NU DMI Skin: Meget en smagssag og kommer utroligt meget an på hvilken maskine du kører xbmc på. Er det en raspberry pi eller andet "svagt" hardware så kan jeg anbefale quartz men der er også andre lightweight skins. Hvis man bare skal have smæk for skillingen med fanart og chrome så kan jeg også anbefale aeon. Men det sjove ved xbmc er netop at installere en masse og så se hvad der virker.
|
|
![]() |
|
madslundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 183 |
Har længe været på udkig efter et flot skin og har da også prøvet aeon nox, men siden jeg kører på en atom maskine med ION så synes jeg det skin er for tungt.
Jeg har derfor prøvet Quartz som også er lækkert, hurtigt og så ligner det ATV. Quartz kørte jeg med i et stykke tid og for nogle måneder siden opdagede jeg ace og skiftede Quartz ud med det. Jeg benytter stadig ace i dag og er tilfreds med det skin.
|
|
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC
Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |