|
dx.com - alternativer? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Juli-2013 kl. 09:41 |
Jeg synes 'DealeXtreme.com' er ganske glimrende, men vil lige høre jer, om I kan anbefale andre tilsvarende sites? |
|
atdjei
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger også http://www.newfrog.com men ellers er Ebay.com også god, man skal bare vælge dem med fri fragt.
Redigeret af atdjei - 04-Juli-2013 kl. 10:22 |
|
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
Læste lige om
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger eBay meget, men man skal ikke altid vælge dem med fri fragt. Nogen gange er det faktisk billigere at sku,le betale for begge
|
|
bbrauner
Bruger Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er mange alternative sites men i sidste ende er de unødvendige fordi de sjældent har ting som dx ikke har og så er de også billigere.
Har brugt en del tid på at undersøge markedet og må sige jeg klare mig meget fint med dx og ebay. Husk under 80kr når det er uden for EU.
|
|
gigabyte
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal vælge dem med en høj fragt og en lav pris, da de 80,- dkr told grænse er EX fragt.
Jeg skriver ofte til en sælger og får en lavere pris, og en højere (rimelig) fragt pris. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
bbrauner
Funktioner
Tak(0)
|
Nice. Til ebay sælgere? Hvad er en rimelig fragtpris?
|
|
Elmstrom
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan klart anbefale: banggood.com
Fidusen er at de sender deres dyrere ting via Sverige, så chancen for PostDK told gebyr er meget mindre (vælg: standart free shipping). Så kan man jo selv gratis indberette told og moms :) |
|
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor dejligt af udveksle skatte fusk her på recoder nogle der har andre tips så man kan snyde med børne penge også ?
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af aerik - 10-Juli-2013 kl. 19:54 |
|
bbrauner
Funktioner
Tak(0)
|
Altså den med sverige kender jeg ikke noget til. I forhold til at forhandle fragtprisen med forhandler synes jeg da ikke det er etisk forkert. Mange steder inkludere de fragtprisen i selve varens pris for at gøre det mere gennemskueligt, det betyder dog ikke at det koster penge at sende varen. Angående børnepenge kan man evt. hvis man har en bekendt der er over 100 prøve at kontakte kommunen og spørge hvorfor man ikke har fået børnepenge de sidste 13 år.
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 80 kr. incl. fragt
http://m.skat.dk/skat.pml?oId=1615423&vId=0&lang=DA 'Du skal betale dansk moms, hvis du køber varer for mere end 80 kr. (før fragtudgiften), som sendes fra et land uden for EU. Momsen beregnes af både varens pris, fragt og eventuelle særlige afgifter. (Se eksempel nedenfor).' |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |