|
V : Komplet ELAC 240-Seie Surround sæt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2013 kl. 09:58 |
|
Hej,
Jeg har et ELAC surround sæt stående, som jeg overvejer at skifte ud - så derfor vil jeg gerne have en vurdering. Sættet består af : Elac FS 247 Front Elac BS 243 Bag Elac CC241 Center Alle I sort højglans og velholdte. Ca. 4 år gamle Billeder - se min hjemmebio :-) Tak! Redigeret af Larxox - 11-Juli-2013 kl. 10:30 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skønne højtalere, har jo haft dem alle. Mon ikke at de skulle kunne indbringe omkring 10 - 12K fra den heldige køber
![]() |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
|
Vil nu gerne lidt højere op.
Et nyt sæt koster over 30K |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det ved jeg, men min pris er beregnet ud fra alderen på dine højtalere, og i forhold til hvad jeg fik for mine egne ved salg, og som var væsentligt nyere end dine. Jeg ville nok selv overveje en annonce i HIFI4ALL som i højtalersammenhænge virker ret realistiske omkring priser i forhold til andre tilsvarende fora. Pøj pøj med salget
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja - der er nogle gange en lidt kedelig tendens til at hifi bliver vurderet lidt lavt i dette forum. Men lige netop højtallere synes jeg ikke bliver indhentet af udviklingen i forhold til feks. Tv, receiver og andet mere intelligent elektronik. Tak! |
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
|
Vil du forsøge at sælge enkeltvis eller kun som sæt?
Jeg har netop set et par ELAC 247 - ca. 2 år gamle - på DBA for et par dage siden til 11.000,- Mon ikke 10.000 er realistisk? Du vil sandsynligvis blive forsøgt budt ned.
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
|
Helst som sæt - men der kunne jo komme et godt bud.
Hvis man kan få 11.000,- for et sæt FS 247 synes jeg også at prisen for hele pakken burde være højere når der er en center og to bag/reolhøjtallere med. |
||
![]() |
||
|
Det er vi ikke uenige om med prisen, men desværre så holder folk på pengene, og de er ikke meget for at slippe dem
![]() |
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
|
Det skal måske tilføjes, at jeg jo ikke ved, om fyren på DBA rent faktisk fik den pris.
Det er altid svært at vurdere højtalere - og salg af de større af slagsen kræver jo, at den rigtige køber findes undervejs. Hvor i landet befinder du dig, Larxox?
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
|
Bestemt. Nogle gange skal man bare vente lidt til den rigtige køber dukker op. Det er min erfaring at der ikke er mange af denne slags sæt til salg - det kan jo bade være en fordel og ulempe. Jeg bor i Østjylland 25km syd for Århus |
||
![]() |
||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
|
Front nye fundet til 7900 kr, baghøjtttalere til 4100 kr, center til 6500 kr hver for sig, og kan selv vælge farve om det er high gloss hvid eller sort eller titan shadow bla., så samlet nye med 5 års garanti 18500 kr, også er de ikke handlet om en samlet pris som sikkert kan komme længere ned.
Så 12000 kr er nok en meget flot pris. |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Det er en fordel, har du ikke travlt vil jeg starte på halvpris, vel omkring 15.000? Du kan kun vinde ved at prøve, specielt hvis det ikke behøver være i morgen...
Det et dårligt tidspunkt at sælge på, sommeren er over os, men det ikke så tit udbudt, virkelig lækkert sæt som nok skal blive solgt, også højere end sølle 10.000kr... De er jo for pokker kun 4 år?! |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |