|
S: Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
malian66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2013 kl. 09:23 |
Fejlkøb. Kunne ikke undvære min gamle opsætning
![]() Købt 11. juni. Kvittering medfølger. Pris. 4.500 kr. Afhentning i Horsens. Sendes ikke. Mvh. Max
Redigeret af malian66 - 18-Juli-2013 kl. 18:22 |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej giver gerne 3600 kr. så er jeg klar til afhentning.
|
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
malian66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
Bliver ikke solgt under 4.500 kr.
|
|
![]() |
|
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
Bytte med play 5 inkl bridge samt vægbeslag plus 1000 din vej?
Skriv eller ring gerne på 26113634 Vh Kenneth |
|
![]() |
|
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
Det hele er købt hos hifiklubben april i år og kvittering osv haves selvfølgelig
|
|
![]() |
|
Beklager. Er ikke interesseret i byttehandel
|
|
![]() |
|
Playbaren er nu reserveret.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Vist en sejr for kvalitet... :-) begriber ikke folk gider høre musik på den. Tv er ok...
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
er den solgt?
Ellers har jeg stor interesse |
|
![]() |
|
Den er reserveret i denne uge til en, der lige skulle have solgt noget først. Hører jeg ikke fra ham, skal jeg nok skrive det her, så du får muligheden.
Mvh. Max
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Tør du vente mere :)
Jeg kan hente den i morgen :D |
|
![]() |
|
Når jeg har lavet en aftale så overholder jeg den, så ja jeg tør godt vente på ham. Du skal nok høre, hvis han hopper fra.
Mvh. Max
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |