|
Waoo Kunder |
Besvar ![]() |
Side 123 51> |
Forfatter | ||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2013 kl. 18:19 |
|
Lyder da godt, mon det er en opgradering til 30/30 eller måske 50/50???
![]() |
||
Ning
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen så ryger vi jo i en 90/90 gætter jeg på, da vi har 60/60 nu
![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
|
har 30/30 hvad mon man får ?
|
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
|
Hmmm, medmindre de har opgraderet deres infrastruktur får de vist svært ved at hæve vores 30/30 når der samtidig skal være båndbredde til vores 2 tv-bokse med HD-streams.
Mener det samlet skal holde sig under 100Mbit ind til de opgraderer deres udstyr (minus fiberkabler) til gigabit. |
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1424 |
|
Lyder spændene selvom jeg klare mig fint med en 60/60
|
||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
|
Glædeligt med nyt fra Waoo, som jeg ellers ikke synes vi hører meget fra (jeg tænker nok primært på tv-delen).
Måske er det bare mig der er mavesur, men jeg synes ikke Waoo er særlig "fremme i skoene" med nye ting. Bevares de har deres høje hastigheder, MEN ...
|
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
|
Jeg er helt enig og kan supplere med: -ingen tv-app til iPhone -ingen TV på farten (mobil) -frustrerende TVportal - prøv lige at gå på opdagelse i TV-ondemand eller cinema Jeg føler mig seriøst fristet til at vende tilbage til Yousee kabelTV. Så må jeg leve med at billedkvaliteten ikke er helt på niveau, men til gengæld få mange af de moderne bekvemmeligheder. Da jeg i sin tid droppede vores kabelTV til fordel for WaooTV var det blandt andet fordi vores antennforening ikke tilbyde WebTV fordi internetdelen kom fra Dansk KabelTV (ingen webTV) - i mellemtiden er det slået sammen med Yousee, så der er åbnet op for alle de dejlige services som Yousee tilbyder. Alternativ kan man helt droppe flowTV og gå over til streaming direkte fra TV stationerne suppleret med Netflix/HBO og lign. Yousee, Waoo og Stofa skal oppe sig gevaldigt (især Waoo) på udenoms services hvis de skal undgå at blive efterladt i støvet som en gammeldags og umoderne TV distributør. |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
Det er derfor at jeg har Waoo + stofa. Bedst internet + bedst TV muligheder og god kanal kvalitet.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
|
Men uden Stofa Bredbånd/Internet har du ikke adgang til Stofa WebTV og WebTV på farten.
|
||
![]() |
||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
|
Lyder ikke dårligt - glæder mig til at se hvad 30 linien bliver til
![]() |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
Det behøver jeg heller ikke, det kan jeg trække fra serverens tv tuner. Det fede ved en god UL, og en cpu som kan transcode hvis linjen ned på farten er lav.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
FasTrak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
|
Jeg håber på vi kommer på den anden side af de 100 Megabit,
jeg kan se der er kommet Gigabit udstyr i den anden ende på min fiberbox (COMEGA FTTH CPE Gateway), alle dioder lyser grøn ![]() Kunde hos Tre-For med 60/60 Megabit.
Redigeret af FasTrak - 04-Juli-2013 kl. 21:54 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 51> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |