|
Ny GTA5 trailer - MUST SEE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2013 kl. 01:30 |
Bliver vildt.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjae. Jeg skal i hvert fald ikke have det. GTA serien har aldrig rigtig sagt mig noget.
Men det ser ud til at være noget af en opgradering ifht det forrige
|
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Imponerende. Jeg har ikke fulgt så meget med i GTA V info, men det ser ud som om, at de rent faktisk har fundet på en del nyt denne gang. Jeg havde ellers bestemt mig til at vente med nye spil indtil PS4, men GTA er vist ikke til at komme udenom. Flot ser det ud.
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg håber bare de har droppet deres pisse irriterende bowling ture med kæresten og drukture med fætteren. Det var virkelig irriterende for spillets flow i 4'eren. Lige midt i et rampage, hvor man har politibiler og helikoptere i røven, så ringer ens fætter og whiner over at han savner en, og om vi ikke skal tage ud at spise. WTF! Hold nu kæft!
|
|
![]() |
|
chicago ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2011 Sted: dronninglund Status: Offline Point: 10 |
gta det ser rigtigt godt ud på den trailer der er kommet ud er der nogle der ved om våben ligger på gader som det gør det i gta 4 det håber jeg ikke jeg håber man skal opgradere for at få større våben som i andre spil ellers bliver man nok hurtig træt af det
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
@Nagash Argh, det var da ikke SAA slemt, som du beskriver det. Jeg husker ikke irritation over det, mens jeg var i en mission, ellers er jeg enig. De ting skal udelukkende vaere op til en selv. Ifm det er det vildt hvor godt f.eks. tennis ser ud - det er jo bedre end et egentlig tennis spil saa ud nogle aar tilbage! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Jeg ved i hvert fald, at jeg kommer til at bruge mange timer paa, at pimpe min bil op, koebe de rigtige suits og lejligheder osv. Naar det spil kommer, vil jeg haabe, at alle andre udgivelser bliver sat paa hold i et aar...saa bliver jeg ikke stresset af, at skulle naa for meget. Enten det, eller endnu bedre, saette resten af mit (arbejds)liv on hold. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Eh.. Der kommer alt for mange fede spil. Det er ved at blive uoverskueligt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |