|
SOLGT Sony Xperia Z |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2013 kl. 06:51 |
Uåbnet Sony Xperia Z sælges
om telefonen: - Ikke simlåst - sort - 5 " skærm, 1920 x 1080 24 bit - 13 megapixel kamera - Vandtæt og støvtæt - 4g/LTE Der er mere info her: http://www.sonymobile.com/dk/products/phones/xperia-z/#tabs I kassen medfølger der følgende: Dock, lader, USB osv. Jeg har købt telefonen sammen med mit nye Sony TV. Giv et bud på den, ingen skambud! Nyprisen er ca 4000 hos forhandleren. Redigeret af timzor - 16-Juli-2013 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgt via PM
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Hvad fik du får den?
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
også nysgerrig. Venter på min fra sony kampagne da jeg købte en w905 skulle være sendt så skal også sælges når den kommer. var din også fra Sony og hvis ja hvorlang tid tog det så for din forespørgsel idag er det præcis 1 mdr. siden jeg udfyldte deres formular
|
|
![]() |
|
Jeg fik min efter 3 uger. Jeg fik 3200 for den. Og ja, min var også fra Sony. Jeg mener, at jeg skulle sende slippen til Frankrig.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Ja også sendt min til frankrig. sendt d. 6/6 som a post, så har lige udfyldt deres kontakt formular på hvor den bliver af. Der står bare den er sendt og jeg kan forvente den med posten, men det har der stået 10 dage nu. Så spørgsmål er om PestDK har haft lange fingre igen. Før mistet 2 pakker i deres varetægt. Orker bare ikke endnu en sag
Redigeret af peterhansen1982 - 17-Juli-2013 kl. 10:39 |
|
![]() |
|
Med henblik på din hurtige levering tog jeg fat i Sony for at rykke. Får så t&t og kan se den har ligget på Københavns pakkecenter siden 2/7. Og sjovt nok kan de ikke finde den så der er igen en med lange fingre derude, så nu har jeg udfyldt en reklamations sag og kan vente i evigheder. Kan du huske hvordan den var sendt og emballageret?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |