recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC, Hvilket skin
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC, Hvilket skin

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC, Hvilket skin
    Sendt: 09-Juli-2013 kl. 11:36
Hej

Jeg er begyndt at kigge lidt på XBMC nu hvor man også kan se live tv. I den forbindelse tænkte jeg på, hvilke skin's og plugin's i har gode erfaringer med og dermed bruger??

Thomas

Redigeret af Thomas K - 09-Juli-2013 kl. 11:36
---------------------

Thomas K
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 12:44
Mit råd er at køre med standard og ikke rode for meget med skins. Der kommer jo tit updates og i samme omgang skal mange skins også opdateres. Det bliver de så ikke altid og så opstår der mærkelige ting.

Mit råd er at køre så clean som muligt på den front

Plugins kan jeg ikke hjælpe med. Er det på apple tv?
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 23:27
Jeg kører med aeon nox - det kræver lidt arbejde når der er opdateringer, men det er jo højst en gang i året. Min subjektive holdning er at det ser 100 gange bedre ud - det pleaser også mit nørd gen med alle de muligheder man har for at ændre i skin'et.
Til top
wiesel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Valby
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 00:02
Jeg bruger Aeon MQ4 og det er jeg rigtig glad for. Der bliver hele tiden opdateret på det, og de igang med at lave en version 5.

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=135045
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 00:55
Jeg bruger også Aeon Nox. Det er klart det flotteste samt mest fleksible skin til XBMC,
Før det brugte jeg Mediastream, men har ingen anelse om det stadig findes.
Til top
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 09:04
Endnu en Aeon Nox bruger. Prøver mig engang imellem frem med andre skins men vender altid tilbage til Aeon Nox igen.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 19:26
Aeon Nox her også. Lækkert skin
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2012
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Thomas K Thomas K skrev:

Hej

Jeg er begyndt at kigge lidt på XBMC nu hvor man også kan se live tv. I den forbindelse tænkte jeg på, hvilke skin's og plugin's i har gode erfaringer med og dermed bruger??

Thomas

Addons:
XBMC Subtitles
DR NU
DMI

Skin:
Meget en smagssag og kommer utroligt meget an på hvilken maskine du kører xbmc på. Er det en raspberry pi eller andet "svagt" hardware så kan jeg anbefale quartz men der er også andre lightweight skins. 

Hvis man bare skal have smæk for skillingen med fanart og chrome så kan jeg også anbefale aeon.

Men det sjove ved xbmc er netop at installere en masse og så se hvad der virker.
Til top
madslundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madslundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 02:24
Har længe været på udkig efter et flot skin og har da også prøvet aeon nox, men siden jeg kører på en atom maskine med ION så synes jeg det skin er for tungt.
Jeg har derfor prøvet Quartz som også er lækkert, hurtigt og så ligner det ATV. Quartz kørte jeg med i et stykke tid og for nogle måneder siden opdagede jeg ace og skiftede Quartz ud med det. Jeg benytter stadig ace i dag og er tilfreds med det skin.
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC

Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu