recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nakamichi PA5 MK II effektforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nakamichi PA5 MK II effektforstærker

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nakamichi PA5 MK II effektforstærker
    Sendt: 11-Juli-2013 kl. 17:00
Sælges 20 år gammel, står i mint kun været tændt om søndagen, byd alt over 3500- kr
0riginal kvitering forefindes.
Orignal Manual forefindes

Skal afhentes i Kalundborg, da der usendelig her i landet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 17:05
Det ville være rart med billeder og links til data på den, da jeg ikke kender dyret
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 17:14
Undskyld jeg lyder ironisk, men det tager mig 5 sek på google.Smile

Men jeg kan vedhæfte brugermanualen.Wink
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 17:18
Jeg kan ikke finde din emailadresse, så jeg kan ikke vedhæfte bruger manualen !
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 17:33
Self googlede jeg inden, men uden det ønskede resultat. Ellers havde jeg ikke spurgt
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 18:20
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Self googlede jeg inden, men uden det ønskede resultat. Ellers havde jeg ikke spurgt

- så må du vist bruge en helt speciel google-søgemaskine

- hos mig popper ALLE mulige Naka-info op...billeder som det allerførste   

Iøvrigt, de Nakamichi effekttrin spiller sindssygt godt.....
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:19
Jeg troede seriøst ikke at der var nogle der ikke kendte en Nakamichi PA5 MK II Big smile
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Bassekat Bassekat skrev:

Jeg troede seriøst ikke at der var nogle der ikke kendte en Nakamichi PA5 MK II Big smile

Her er også én, som ikke kender den...
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Bassekat Bassekat skrev:

Nøh, er man Hifi-entusiast kender man (alle) Nakamichi's produkter!   

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 11-Juli-2013 kl. 21:03
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 21:13
Billeder er let nok at finde, men jeg efterspørger fakta om dyret. Det skulle vel ikke være så svært at fremskaffe når de herrer er så vidende om produktet ;-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 21:34
Til de som har en mangel i deres HiFi-opdragelse.    

http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/nakamichi_hifi.htm

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 11-Juli-2013 kl. 21:34
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu