|
Interpol virus hvordan fjerner jeg den? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2013 kl. 20:36 |
Jeg har fået sådan en virus på computeren. Jeg kan ikke bruge nogle af F tasterne for at genstarte i fejlsikret tilstand. Hvad gør jeg??
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udtræk vigtige data via ubuntu og reinstallér maskinen, er hvad der har fungeret for mig, da min farmor havde den på sin maskine.
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Fandt en guide her, hvis det altså er den du har.
Men ellers ind via sikker start og igang. God fornøjelse.... ![]() **edit** Så lige at du ikke kunne komme i safemode via F knap, det lyder sært, da virus ikke burde være loadet så tidligt.
Redigeret af Jever - 17-Juli-2013 kl. 21:03 |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Du kan også bruge Windows Defender Offline:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/what-is-windows-defender-offline Har selv brugt den flere gange på diverse computere. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
Hvordan smider jeg billeder op fra min iPhone så jeg kan vise jer billeder
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Jeg har fjernet det 2 gange på noget families pc'er. begge gange har jeg jeg lavet en ny bruger ved at starte computeren op med cmd vindue og lavet en ny bruger. Der kan man så logge ind og der kommer siden ikke op. og så kan man bruge et tidligere gendannelsespunkt og så har den været væk.
men her er en guide til at lave en ny bruger. |
|
![]() |
|
Jeg prøver det defender,
når jeg trykker F8 hopper den over det skærm billed med fejlsikret tilstand og hopper ind i et blåt vindue hvor jeg kan boote op fra cd og harddisk. Jeg ved ikke hvordan jeg kommer til det vindue med fejlsikret tilstand nogle gode ideer? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Det er fordi din computer (en Asus eller blot Ausu mainboard måske) har en BIOS, hvor F8 bringer dig til BIOS bootmenu, som i denne video.
http://www.youtube.com/watch?v=7p852Jp6csE Tryk esc (eller hvad der nu står på din skærm) for at boote normalt og så ellers i gang med F8 igen. Vælg feljsikret tilstand og gå ind og genskab computeren til et tidligere tidspunkt, herefter er det i gang med antivirus og så få lavet en ordentlig scanning. Du er ikke den første der ikke kan komme i advanced boot mode. http://superuser.com/questions/346309/f8-not-showing-advanced-boot-options-on-a-windows-7-pc Klaus Redigeret af KlausDM - 18-Juli-2013 kl. 07:15 |
|
![]() |
|
Det hjalp ikke med defender.
Er der ikke nogle andre programmer man kan bruge? For jeg kan jo nok få lov at boote op fra en cd eller USB når jeg trykker F8 som kan fjerne det skidt |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Defender skal fjerne den hvis du bruger den rigtigt, har selv løst det på flere maskiner.
Der skal brændes en boot cd med defender, Microsoft har opskriften. |
|
![]() |
|
Jeg har brændt en skive med defender og kørt en fuld scan. Noget jeg har gjordt galt
|
|
![]() |
|
Lav en guide
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |