recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K : Oppo Find 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K : Oppo Find 5

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
skovsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2011
Sted: Hobro, Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K : Oppo Find 5
    Sendt: 29-Marts-2013 kl. 07:59
Hejsa..

Jeg har søgt og søgt efter Oppo Find 5 telefonen.. og synes ikke at jeg kan finde den noglesteder..

Er der nogle af Jer der har en idè om hvor man kan købe den?

Synes de skrev i en nyhed her på Recordere.dk at den skulle være kommet til DK..

På forhånd tak :D
Jesper
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:03
Så vidt jeg forstod på Oppos pressemeddelelse kommer Find 5 slet ikke til Europa, i første omgang ihvertfald.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:13
Nej, det er vist US only..

Men du kan bestille den i USA og oprette en addresse hos Shopusa.. Det kan dog blive dyrt da de ikke kan finde ud af det hvis ting bliver købt brugt.
Til top
kroghet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-April-2010
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kroghet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:54
Jeg ved ikke om det hjælper, jeg ved at told og moms fra USA kan være lidt vild nogle gange. Er ikke sikker på hvordan reglerne er fra Kina. Men der kan man købe den til 3000 kroner ca. 

http://item.jd.com/789057.html

Redigeret af kroghet - 29-Marts-2013 kl. 13:22
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 20:58
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 21:44
http://europe.oppostyle.com/

Man kan købe den her og sendes inden for eu.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 16:08
Siden kennethbrdk linker til købte jeg min fra, hvilket gik ganske smertefrit.. 3-4 dages leveringstid, via royal mail / rekommanderet med postDK resten af vejen..

Fin og lynhurtig service/levering og telefonen er altså ret fed (hvis jeg selv skal sige det) ;)
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 16:56
Lækkert overvejer om jeg skal have sådan en selvom jeg er vant til IPhone og iPad, kan du smide et lille review af den? Hvordan er batteriet osv :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 17:06
Jeg smed simkort i for 2 timer siden, så mht review er det vist mere fair at vente et par dage endnu..

Men førstehånds indtrykket er altså i orden... Lækker kvalitet, tung og solid at have i hånden, hw specs er også i orden, og gui er lækker nok..

Jeg skal gerne lave et lille mini review af den henover den næste uges tid eksempelvis - Det er jo ikke en telefon der er så udbredt, så folk må gerne spørge løs mht hvad de gerne vil høre noget om :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af nAlen nAlen skrev:

Jeg smed simkort i for 2 timer siden, så mht review er det vist mere fair at vente et par dage endnu..

Men førstehånds indtrykket er altså i orden... Lækker kvalitet, tung og solid at have i hånden, hw specs er også i orden, og gui er lækker nok..

Jeg skal gerne lave et lille mini review af den henover den næste uges tid eksempelvis - Det er jo ikke en telefon der er så udbredt, så folk må gerne spørge løs mht hvad de gerne vil høre noget om :)
En lille review ville være skønt, Oppo´en indgår nemlig i mine overvejelserBig smile 
Til top
Nico89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Aalborg
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nico89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 17:46
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af nAlen nAlen skrev:

Siden kennethbrdk linker til købte jeg min fra, hvilket gik ganske smertefrit.. 3-4 dages leveringstid, via royal mail / rekommanderet med postDK resten af vejen..

Fin og lynhurtig service/levering og telefonen er altså ret fed (hvis jeg selv skal sige det) ;)

Jeg overvejede seriøst at købe en, men så kom mit arbejde og ville give mig en Samsung Galaxy S4 og det ville jeg ikke sige nej til jo - men glæder mig til at høre om dine oplevelser med den
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu