|
K : Oppo Find 5 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
skovsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2011 Sted: Hobro, Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 07:59 |
Hejsa..
Jeg har søgt og søgt efter Oppo Find 5 telefonen.. og synes ikke at jeg kan finde den noglesteder.. Er der nogle af Jer der har en idè om hvor man kan købe den? Synes de skrev i en nyhed her på Recordere.dk at den skulle være kommet til DK.. På forhånd tak :D Jesper
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg forstod på Oppos pressemeddelelse kommer Find 5 slet ikke til Europa, i første omgang ihvertfald.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Nej, det er vist US only..
Men du kan bestille den i USA og oprette en addresse hos Shopusa.. Det kan dog blive dyrt da de ikke kan finde ud af det hvis ting bliver købt brugt.
|
|
![]() |
|
kroghet ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 32 |
Jeg ved ikke om det hjælper, jeg ved at told og moms fra USA kan være lidt vild nogle gange. Er ikke sikker på hvordan reglerne er fra Kina. Men der kan man købe den til 3000 kroner ca.
http://item.jd.com/789057.html Redigeret af kroghet - 29-Marts-2013 kl. 13:22 |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
http://europe.oppostyle.com/
Man kan købe den her og sendes inden for eu. |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Siden kennethbrdk linker til købte jeg min fra, hvilket gik ganske smertefrit.. 3-4 dages leveringstid, via royal mail / rekommanderet med postDK resten af vejen..
Fin og lynhurtig service/levering og telefonen er altså ret fed (hvis jeg selv skal sige det) ;)
|
|
![]() |
|
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
Lækkert overvejer om jeg skal have sådan en selvom jeg er vant til IPhone og iPad, kan du smide et lille review af den? Hvordan er batteriet osv :)
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Jeg smed simkort i for 2 timer siden, så mht review er det vist mere fair at vente et par dage endnu..
Men førstehånds indtrykket er altså i orden... Lækker kvalitet, tung og solid at have i hånden, hw specs er også i orden, og gui er lækker nok.. Jeg skal gerne lave et lille mini review af den henover den næste uges tid eksempelvis - Det er jo ikke en telefon der er så udbredt, så folk må gerne spørge løs mht hvad de gerne vil høre noget om :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
En lille review ville være skønt, Oppo´en indgår nemlig i mine overvejelser
![]() |
|
![]() |
|
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Jeg overvejede seriøst at købe en, men så kom mit arbejde og ville give mig en Samsung Galaxy S4 og det ville jeg ikke sige nej til jo - men glæder mig til at høre om dine oplevelser med den ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |