|
Fejl 0xc00000e9 |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2013 kl. 08:44 |
|
Hej
min Toshiba satellite var linge om at lukke og jeg menet den nok skulle formaters en gang. alt gik som det skulle til den skulle genstarte hvor den så kommer med fejl 0xc00000e9 jeg har så prøvet flere gange at køre startup repair men den kommer med fejlen jeg har ikke nogle backup dvd så hvad har jeg af muligheder? mvh
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der står noget om det her: http://0xc00000e9.org/
Der er også noget her under Spywarefri forum. http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/84273/
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
Hej Radiom. jeg vil prøve at følge http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/84273/ vil jeg så have mulighed for at rede win 7 disk så jeg ikke skal ud og købe en ny? mvh
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Hvis du prøver at Google fejlkoden kommer der masser af hits. Generelt er det en BIOS I/O fejl, som kan skyldes mange forskellige ting. Det kan både være fejl i registrerings database, defekte USB enheder eller harddisk. Hvordan har du formatteret, hvis du ikke har backup DVD, fra restore partition eller? Hvis det er en delvis defekt harddisk, kan du måske lave en clone af restore partition over på ny harddisk med passende værktøj. ![]() Ellers må du fremskaffe en installations DVD, låne af en ven eller købe fra Toshiba. License nøglekode står vel på label under maskine? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
ja jørgen jeg har google og tror det er hd fejl og ja jeg har kørt den fra restore partition jeg kan se alle mine file og drev med puppy. har jeg så nogle mulighed for at lave en restore disk kun med win7?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Jeg har en Zolid dobbelt SATA -> USB docking station, købt i Aldi for længe siden. Den kan lave en "stand alone" HDD clone A -> B, hvor B skal være samme størrelse eller større. Om det kan lade sige gøre hvis der er fejl på HDD er et godt spørgsmål. ![]() Ved ikke om den stadigvæk kan købes, men det er ikke så længe siden de stadigvæk havde den på hylden i den lokale Aldi. Pris 249,- kr så vidt jeg husker. Og Aldi har 30 dages retur politik, hvis du ikke er tilfreds. ![]() Ellers kunne det måske gøres på en anden PC med ledige SATA porte eller med USB SATA interfaces, og noget DiscWizzard service tool til pågældende harddisk fabrikat. P.S. Hvis det lykkes, vil det sikkert være fornuftigt at lave backup DVD til senere brug. ![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 21-Juli-2013 kl. 13:26 |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Prøv dette sted http://support.microsoft.com/fixit/da
Jeg har haft en del succes med system file checker (sfc) Guide er her http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/ht/sfc-scannow.htm Kan være der er en af dem der får det til at spille |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
|
bootrec.exe
har søgt lidt og kan se det er den fil der skal bruges til at starte guiden for ar køre en rep kan jeg finde den hos microsoft og ligge den på en skive og starte installation på den måde?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
jeg har nu monteret hd i en anden maskine som køre win xp og jeg kan se en mappe der heder windows.
er der et program jeg kan køre over den hd for at jeg kan få liv i den igen? mvh
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ja, det er OSen på PCen, men det kan du ikke bruge. Du kan nok ikke se den Partition der sikkert ligger på HDDen, hvorfra man skulle have brændt skiverne ud da maskinen blev Installeret. Det skulle der komme en meddelese om under Installationen.
På andre maskiner ligger den som en Recovery, til brug for en Reinstallation.
Det er de måder det gøres på, da der ikke medfølger et Medie med Recovery.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
ja når jeg se med win xp er der kun to partitoner og med puppy kan jeg se 3 partitoner jeg har lagt den på en usb vil jeg få noget udaf at ligge den ned på en skive og køre den der fra?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Jeg vil tro, at det nok er en ZIP, og hvorvidt det kan gøres hvis der bruges et Medie ved jeg ikke, i så fald næppe en CD, men en DVD.
Det krævede 3 DVDer da jeg brændte Recovery ud.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |