|
Billig Premier League. |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4700 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juli-2013 kl. 08:41 |
Hej. Det er nu blevet officielt at Al Jazeera Sport sender Premier League i de næste 3 år: De har de 8 kanaler +1 til +8 i en standard pakke og så yderlig 4 kanaler +9, +10, HD1 og HD2 i en udvidelse. De har hidtil sendt alle kanaler samtidigt fra disse 3 satellitter: Eutelsat Hot Bird 13C at 13.0°E ( Europa ) Nilesat 201 at 7.0°W ( NordAfrika og MellemØsten ) Badr 6 at 26.0°E ( Arabien ) Så det er nemt at modtage i Danmark. De sælger både Irdeto 2 og Viaccess kort så kunderne kan købe et kort, deres SAT modtager kan læse, men der findes mange forskellige SAT modtagere og jeg har på internationale forums læst at nogle modtagere har problemer med Viaccess kortene. I flere lande er der forhandlere der sælger Al Jazeera Sport kort, både online og f.eks. på eBay.co.uk Der sælges 3, 6, 9 og 12 mdr. kort. De 8 standard kanaler koster for 12 mdr ca £89.99 og med de udvidede ca £139.99. Fornyelse ( RENEW ) er billigere. Jeg så selv sidste sæsons Champions League fra Al Jazeera Sport. De sendte samtidigt 8 kampe live. Heraf havde 6-7 engelsk lyd og analyse. Det var ikke et valg om jeg skulle se Champions League, men om hvilken en, af de 8 live kampe jeg skulle se. Nu har Al Jazeera Sport og Premier League offentliggjort aftalen, så derefter skal Al Jazeera Sport til at finde ud af hvilke kanaler de vil bruge, Men jeg kan kun anbefale Al Jazeera Sport. Hilsen Carsten. |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Her er lidt mere information. Al Jazeera Sport will starte tre ekstra HD TV kanaler og har hyret to tidligere SKY Sports værter: Det spændende bliver, om det så bliver inkluderet i et af de nuværende abonnementer eller om det kommer til at koste ekstra? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 16-Juli-2013 kl. 20:03 |
|
aznhandles
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men det kræver at man har parabol... hva med kabel-tv ejere?
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Aznhandles. Al Jazeera Sport har kun købt retighederne for Bahrain, Iraq, Iran; Kuwait; Jordan; Lebanon; Mauritania; Oman; Qatar; Saudi Arabia; Sudan; South Sudan; Syria; United Arab Emirates; Yemen; Algeria; Chad; Libya; Morocco; Somalia; Tunisia; Egypt and Djibouti. Hvis du er intereseret i denne slags udenlandske TV programmer, vil jeg anbefale jer en parabol. Det er den 'nemme' måde at se andre landes TV programmer. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 16-Juli-2013 kl. 21:03 |
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tvivler på at de tør at sende det på europæiske satellitter, så lukker Premier League nok hurtigt for signalet til dem. Premier League gør alt for at beskytte hjemmemarkedet.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Digitalt.tv Kun tiden vil vise og de første kampe i Premier League spilles allerede den 17. august. Hidtil har Al Jazeera Sport sendt alle de samme programmer på Hot Bird på 13.0°E som på Nilesat på 7.0°W. Dette galt også Champion Leage, EM og VM i fodbold. Jeg kan ikke forestille mig at de har ansat tidligere SKY Sport vært Andy Gray for at kommentere for de arabiske og nordafrikanske lande. Der er så mange penge i det her, at selv Premier League vil kunne mærke hvis de mister indtægter fra Al Jazeera Sport. Men jeg tror så ikke, at Premier League kender den Arabiske TV verden. Der er millioner af fattige mennesker der brændende ønsker at se god fodbold og som godt kan finde ud af at taste koder ind i en SAT modtager. Hvis vi ikke kommer til at kunne modtage Premier League fra det nye Al Jazeera Sport, så må vi vende tilbage til Polske Cyfra+ som allerede i flere år har sendt kampene fra Hot Bird på 13.0°E. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 17-Juli-2013 kl. 10:20 |
|
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eutelsat Hot Bird 13C at 13.0°E ( Europa )
hvor stor skål kræver den i Kbh |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke hvilken SAT på 13.0 Øst positionen de 3 nye HD kanaler evt kommer på. Men SD og de 2 nuværende HD kanaler vil jeg tro kan modtages på en 60 cm parabol, selvom jeg aldrig selv har modtaget dem på andet end en 80 cm. Her er et link til de nuværende kanaler: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 24-Juli-2013 kl. 21:55 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |