|
Defekt FireDTV dvb-s2 |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2013 kl. 11:06 |
|
Hej
jeg har fået et defekt FireDTV dvb-s2 kort når jeg vil tænde computer sker der intet men når jeg afmonter strømstik til firedtv kortet starter computer uden problemer. ved i hvad der kan være galt med det? kan se der er kommet en ny model http://shop.digital-devices.de/epages/62357162.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/62357162/Categories/%22TV%20Karten%20Modell%20Serien%22/Cine_PCIe_Serie/DVBS__S2 skal jeg gå efter den eller har i andet jeg skal se på skal bruges til astra (tysk) samt canal digitalt kodet programmer mvh
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
Så er der bestilt http://shop.digital-devices.de/epages/62357162.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62357162/Products/091204
og jeg har også bestilt DiSEqC 2.0 men hvad er forskellen på diseqc 1,0 og 2,0?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
|
Hej. DISEqC 2.0 har tovejs kommunikation i forhold til DISEqC 1.0s envej. I DISEqC 1.0 sendes komandoer. I DISEqC 2.0 fås også status tilbage når komandoerne er udført. Her er et link, hvor der lidt nede på siden er et skema med hvilke DISEqC versioner der kan virke sammen: Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
|
nå det første problem
kan ikke få den til at vise kodet kanaler spørgsmålet er om jeg mangler en indstilling?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
er der noget med kortet skal opdater/ tilpasse sig tuner? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
|
dvbviewer
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Hvad siger den under vis>vis CAM
|
||
||
![]() |
||
|
den ligler den du har der hvad skal den sige?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
|
||
||
![]() |
||
|
Den viser at der er kommunikation til Canal Digitals kort, så hvis den viser det samme, dvs. at du kan se de enkelte menu punkter, så er alt teknisk set korrekt, og kortet vender rigtigt osv. Du skal så have kortet til at dekode. Det kan være at kortet er Paired til noget andet, så det skal du have brudt. Det kan du kun ved at kontakte Canal Digitals kundeservice og overtale dem til enten at ophæve Pairingen, eller sende dig et ikke Paired kort |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |