|
S/V: Libratone Live - Slettet. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2013 kl. 10:44 |
Har fundet ud af det ikke er en LIVE - men en Beat jeg har, derfor er denne nedtaget ----------------------------------------------------------------- Jeg har en Libratone Live, som er ca. 2 år gammel, købt igennem en hjemmepc ordning (ATEA).Den har ikke været så meget brugt det sidste års tid. Den er hvid med sort stof. Hvad kan sådan en indbringe? Befinder sig i Odense. Kan evt. sendes mod forudbetaling, og modtager betaler selv fragt. Recordere har også testet den: Jeg lader budrunde køre frem til lørdag aften, og kontakter den med det bedste bud.
Redigeret af Kasper - 26-Juli-2013 kl. 14:23 |
|
Difference makes it all.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når man tager dens alder i betragtning samt at du vel ingen kvitteringen har på den og nyprisen er 4000 kr, så vil jeg vurdere den til 1500-2000. Mere vil jeg i hvert fald ikke betale.
|
|
![]() |
|
Kasper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Kvittering kan fremskaffes, men er ikke brugbar, da det er en del af en store leverance. Prisen er ikke helt forkert. Så hvis der er nogen som har lyst til at komme med et bud (seriøst), så vil jeg gerne sælge.
|
|
Difference makes it all.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Jeg kunne da godt bruge sådan en, så vil da byde 1300 +porto. Så må vi tage den derfra.
|
|
![]() |
|
Der er budt 1400,- via PB.
|
|
Difference makes it all.
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
1500,-
/Kasper. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6513 |
1550
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Update Jeg lader budrunde køre frem til lørdag aften, og kontakter den med det bedste bud.
|
|
Difference makes it all.
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
1600,-
(Forudsat at den fungerer som ny og er uden fejl og mangler/skrammer) |
|
![]() |
|
Salget er nedtaget - har fundet ud af, at det er en Beat jeg har og ikke en live.
|
|
Difference makes it all.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |