|
Intet digital signal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2013 kl. 22:51 |
Hej.
Er lige flyttet i nyt hus. Har så prøvet at sætte min stofa box til så jeg kan se tv. Men der sker intet. Bogen lader ikke til at registrere at der er sat antenne kabel til. Hvis jeg tager antennestikket ud af boxen og sætte direkte i mit tv ( et gammelt tv uden digital tuner) kan jeggodt se de analoge kanaler. Så en eller anden form form signal kommer der dog igennem. Det hele køre her gennem ihc ved ikke om det skule gøre noget. Men det burde det egentlig ikke da vi har haft sat tøsens tv (med digital tuner) til og det virker. Så hvad pokker er der los? |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra hvilken udbyder modtager du dit signal ?
|
|
![]() |
|
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
Stofa, Næstved antenneforening.
Er som sagt lige flyttet, og havde samme udbyder det andet sted, hvor det virkede. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Du har vel meldt flytning til Stofa, ellers er det vel ikke sat op.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Og internetkablet er det også blevet monteret ?
|
|
![]() |
|
Jeps har meldt flytning. Som sagt virker det på et andet tv i huset.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Lyder som en reset af boksen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |