|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() Sendt: 04-September-2006 kl. 15:05 |
Nogen som har optaget første afsnit af den serie? Af forskellige årsager(læs primært konen
![]() |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Yes, skal lige se om det hele kom med, men hvis alt er fjong kan jeg smide det på en dvd
![]() |
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() |
super, er jeg glad for at høre. Er serien så god som rygterne siger?
![]() |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Rome er meget god og super flot i HD, heg har set alle afsnit nogle der vil høre hvordan den slutter
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
lækkert, glæder mig til at se den. Nogen der ved om den kommer i boks med danske undertekster på et tidspunkt? |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
4. oktober 2006. Jeg har bestilt en engelsk version. http://www13.cd-wow.dk/detail_results_2.php?product_code=379 417&subcat=region2 Leif |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Sry. jeg ikke lige fik meldt tilbage. Har haft en del overarbejde. Kigger på den når jeg kommer hjem i aften. Har ikke selv set den endnu, men det siges den er super. |
|
![]() |
|
![]() |
Havde lidt problemer med min egen udgave. Hvis du stadig har brug for den har jeg Rome nr. 1 og 2. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Så er det om 10 minutter at Rome starter .................... altså i HD
![]() |
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Hvor lang er denne serie (episoder/sæsoner)? Ville gerne se den, men gider efterhånden ikke flere serier der trækker i langdrag ...
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Som næsten det eneste har de så valgt ikke at genudsende de første afsnit af Rome, og da jeg først lige er kommet hjem fra oktoberfest har jeg misset det! Optage det kan man heller ikke |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
12 afsnit, der sendes søndag, torsdag, søndag, torsdag osv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |