|
Dell Server??? På bar bund :( |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2013 kl. 19:34 |
Hej har fået en Dell Server som jeg overhovedet intet aner om.
Jeg har svært ved at finde oplysninger på den, men tror måske jeg har fundet noget nu. På serveren står der Dell PowerEdge 840 Udover det og google ved jeg ikke meget, det jeg ved er: Den er fra 2006 og kostede dengang 30.000kr Der er nogle licenspapirer med på Windows Small Business Server 2003 Og så begynder jeg at være lost, der er nogle små kassetter med hvor der står 36gb/72gb på??? Jeg har fundet denne side http://servers.productwiki.com/dell-poweredge-840/ og denne http://www.spec.org/cpu2006/results/res2007q1/cpu2006-20070219-00552.pdf Og tror umiddelbart at det er den på det første link, men hvis der var en der kunne be/afkræfte det og evt give mig lidt viden på denne maskine ville jeg blive super taknemmelig :) På forhånd tusind tak.
Redigeret af friedel - 26-Juli-2013 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad vil du vide?
http://www.dell.com/downloads/global/products/pedge/en/840_specs.pdf Skufferne er til harddiske. Klaus Redigeret af KlausDM - 27-Juli-2013 kl. 00:14 |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
De der kassetter, kan det være bånd til backup? Mener ikke edge 840 bruger harddisk skuffer.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Serveren kan med fordel placeres et sted hvor du har behov for lidt ekstra opvarmning :)
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Klaus det link du giver mig, har den server jeg har de specifikationer?
Det fordi der står en masse forskellige ting, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg tyder det hele :)
|
|
![]() |
|
Ole, jeg skal have den solgt derfor jeg skal vide lidt om den :)
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Så behøver du ikke vide så meget - vej den og få kiloprisen fra en produkthandler, så ved du hvor meget du skal give for at komme af med den ![]() |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Der bør være et service tag på den, det består af 5-6 tegn. Disse kan man slå op på Dells hjemmeside og se det eksakte specifikationer.
Det med 36/72GB på er sandsynligvis til backup bånd. alt i alt er den ikke mange kroner værd, medmindre du er ekstremt heldig at finde en der skal bruge reservedele til en maskine der er i produktion. Idag kan du købe en dell server til få tusinde og få langt højere ydelse end den der. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Dem der vil betale 500 kroner for den, ved sikkert, hvad der er i den. Du kunne jo poste et billede af den, du kunne også starte den op og se, hvad den kan..... Klaus |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Måske du kan være heldig at nogen kan bruge en strømforsyning fra den - Serveren som sådan er håbløst forældet.
|
|
![]() |
|
Okay, har fået et bud på 1000kr mener i så jeg skal slå til? Havde måske håbet på 2000???
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
SÆLG FOR SATAN!!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |