recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos zp90 + zp120 + indbygningshøjttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos zp90 + zp120 + indbygningshøjttalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sonos zp90 + zp120 + indbygningshøjttalere
    Sendt: 31-Juli-2013 kl. 08:31
Da jeg skal igang med at renovere stuen så ryger alt anlægget ind i lofte og vægge. I den forbindelse mangler jeg følgende udstyr, som jeg tænkte jeg kunne være heldig at finde til en fornuftig pris. Har du én eller flere af tingene så giv endelig lyd. Befinder det sig i Esbjerg området eller Køge området kan afhentning arrangeres, ellers skal det kunne sendes. Følgende skal bruges:

Sonos zp90

Sonos zp120

2 stk. Dali Phantom Kompas 6M

4 stk. Indbygningshøjttalere som ikke er nærmere defineret. Skal bruges 2 og 2.
Jeg har ikke lagt mig fast på prisklasse.

Byd ind Smile

Eventuelt bytte med Onkyo tx-sr706 og Dali Fazon LCR
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 15:15
Hej Larsen.
Min erfaring siger at det er rigtigt svært at finde noget brugt, specielt 120'eren hvor dem der har én de vil af med vil have næsten det samme som en ny.

Jeg har været heldig på dba.dk med at oprette en købs annonce og så få en AMP (den nye version af 120'eren) til godt halv pris, med kvittering. Der gik dog næsten tre måneder inden der var én der henvendte sig. Jeg har også forsøgt her i dette forum, men det gav ingen held. Dem der har SONONS vil som regel ikke af med det igen.

Mere held tror jeg du kan have på ebay.de De fleste tyskere vil gerne sende til Danmark, selvom de i annoncen skriver at de kun sender til Tyskland. Spørg dog før du lægger et bud.

Held og lykke med at finde dine dele.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 08:46
Tak for input :=

Jeg var egentlig godt klar over at situationen formentlig vil være som du har beskrevet oven for, så derfor er det bare et spørgsmål om at forsøge at spare lidt penge, alternativt bare købe nyt. Jeg har forsøgt mig på ebay og lignende, men det render som regel op inden der er fragt osv på. Hvis jeg kun kan spare 10-15% så køber jeg hellere nyt med garanti. Der skal gerne være en 30-40% at hente, afhængigt af alder osv... men nu ser vi om jeg kunne være lidt heldig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu