|
Nyt Højtaler sæt, 15-20000 Kr budget |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2013 kl. 19:43 |
Syntes det er tid til at skifte lydsystemet ud..
Er på udkik efter en 7.1 Som KUN skal bruges til film Rummet er 600cmx520cm I øjeblikket kører jeg med følgene setup Front: XTZ 99.26 Center: XTZ 99.25 Side + Bag: Q acoustics q7000 Sub: Q acoustics q7000 Sub + Buttkicker LFE Sæt Reciver: Yamaha rx2067.. Jeg ser ingen grund til at skifte reciver ud.. Jeg elsker XTZ's diskant. Så gerne nogen nye højtalere hvor den bruges lignede eller bedre diskanter.. Baghøjtalerne skal kunne hænges på væggen, da min sofa har helt på af bagvæggen Har kikket lidt på dba og fandt dette sæt.. http://www.dba.dk/klipsch-high-end/id-1001196845/ kender dog ikke sættet, så det ville være lidt af et sats.. Nogen andre bud? Redigeret af nitrotg - 01-August-2013 kl. 19:45 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med noget M&K?
P.las sælger nogle gode baghøjttalere og jeg har planer om at sælge mine S150MK2, som jeg selv har købr herinde, men som ikke har fået taget i brug. Du får ikke 7.1 lyd for dit nuværende budget, men så er du på vej til proff. lyd til bioen til rimelig penge.
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Hvad havde du regnet med at sætte dine til salg for?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
omkring 16k for 3 stk.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Ville vente med 7.1 og gå efter 5.1.. Køb brugt.. Opgradere gradvist.. Ud og lyt.. Læs læs læs læs.. Lyt lyt lyt.. Tal med folk.. Gør det ordentligt.. Bedste råd jeg kan give..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Har du standere med til fronterne?
tror jeg må en tur i KT radio og se hvad de har.. :) |
|
![]() |
|
Nej, det har jeg ikke.. jeg havde planlagt at lave noget vægophæng til dem..
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Hvad med 3nye 99.26 mk II til LCR, bruge de gamle 99.26 til surround og sælge den gamle center, så kan du købe en ny sub næste gang der skal ske noget nyt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
jeg har tidligere snakket med ham her:
de er stadig til salg og han vil sælge højttalere / subwoofer for 15.000,- det er måske et lyt værd.. |
|
![]() |
|
Hvornår har du sidst snakkede med ham? Kan se tråden er inaktiv..?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Annoncen er udløbet.
Snakkede med ham tirsdag og der havde han stadig det hele stående. |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Jeg skiftede selv fra XTZ 99.26 i et stereo-setup til ELAC WS1235 i et 5.1-setup, og har ikke på nogen måde fortrudt.
ELAC'erne spiller også med en bånddiskant, og de er bygget til at blive væghængt. Hvis det skal være 7.1 bliver det dog lidt over budget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |