recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Deltaco TB-72
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Deltaco TB-72

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Deltaco TB-72
    Sendt: 01-August-2013 kl. 19:18
Hej.

Jeg har købt mig et Deltaco TB-72, hvorfor går der ged i hele mit keyboard værd gang jeg sidde det til?

Skal sige jeg sidder med en laptop hvor der ikke er numpad på, og savner det meget, så jeg syntes jo det var en fin løsning, men det siddet mit keyboard i bærbare på den anden ende... :(

Mvh Benjamin
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 19:47
og hvad betyder så "men det siddet mit keybard i bærbare på den anden ende"?
Du bliver nødt til at forklare hvad fejlen egentlig er, ellers har vi jo ingen mulighed for at hjælpe.

Hvad er det der sker med dit keyb på den bærbare?
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2013 kl. 00:41
Jamen mærkelige tegnsæt istedet for taster, der bliver rode rundt i alle "Shift" tal fuktioner, eks Shift 7 giver "/" men når numpad er i virker det ikke, men istedet giver "j" den fuktion :S

Det giver ikke nogen mening, men jeg har heller aldrig gjort mig bekendt med dem før så spørg til om jeg overser et eller andet, ingen drivere værken på deres hjemmeside eller med til produktet. 

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu