|
Overskrive data på hdd |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2013 kl. 20:39 |
|
Da jeg har nogle har harddiske jeg ønsker at få solgt, vil jeg gerne slette alle data
På Mac kan man vælge at overskrive data x antal gange. Den effekt manglers i Windows, kan ikke finde et program jeg kan få til at virke, nogle ideer? |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Eraser melder fejl når jeg prøver det
|
||
![]() |
||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|
Super Fdisk 1,0
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
En formatering af HDDen skulle vel være nok.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Hvad med "Sikker sletning" i C-Cleaner? Findes under Indstillinger. Og den duer så sikkert ikke, da den vist kun kan bruges på C og D-drevet. Beklager!
Redigeret af turbo2 - 02-August-2013 kl. 21:15 |
||
![]() |
||
|
Tak bassekat.
Kommer jo an på hvem der modtager diskene. Mit cv. fagprøver, klasselister osv osv vil jeg gerne have overskrevet. |
||
![]() |
||
|
Hvad gør den? |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Nej - det program kan ikke bruges alligevel, ser det ud til - desværre. Det kan kun slette henholdsvis C- og D-drevet, så se blot bort fra dette indlæg. Beklager!
|
||
![]() |
||
|
Helt ok. Er igang med det bassekat lænkede til.
Kæft det tager lang tid.. :) og er nok egentligt spild af tid... |
||
![]() |
||
|
Hvad så, som Radiomanden foreslog, blot en formatering af diskene?
Redigeret af turbo2 - 02-August-2013 kl. 21:24 |
||
![]() |
||
|
Tjah måske.
Eller bare droppe at sælge dem og hamre lidt på dem med en hammer :) Synes bare serber synd, at lade de to 2tb eksterne gå til grunde. Men der ligger virksomheds- og personlige data |
||
![]() |
||
|
Tager det flere timer, hvad så med at lade computeren hygge sig med det om natten, eller når du ikke skal bruge den?
Redigeret af turbo2 - 02-August-2013 kl. 21:28 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |