|
Pioneer forstærker |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2013 kl. 17:43 |
Jeg har en SC-LX75 forstærker der lige pludselig ikke kan vise noget som helst. Indtil lørdag morgen var alt i orden men da min Ps3 gik ned og jeg pillede den fra har jeg ikke kunnet se noget igennem min forstærker.
Alt mit grej kører gennem forst. med HDMI det være sig; PS3, ATV,Satelitmodtager, Harddiskmodtager. Det er rimelig frustrerende da man til at starte med ikke lige kan forstå hvad der er sket. Måske nogen har en ide
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Afbrændte porte.? Har du tilsluttet eller fjernet enheder uden der har været slukket.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Det kan vel ikke passe at alle 8 porte er brændt af på engang? Har før tilsluttet og skiftet kabler uden problemer! men igen ,det var egentlig også min egen tanke
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40555 |
Som udgangspunkt, så er det nok der problemet ligger. Tilslut og aftag aldrig HDMI kabler når der er tændt for de enkelte enheder. Det kan medføre at tilslutningerne står af.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Jeg kan se at du har en samsung BD. Har du netflix på den?
|
|
![]() |
|
Ja, der er Netflix og en del andre Online filmudbydere. Det er der også på TVet, samt HBO, som ikke er på E8900.
|
|
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Jo alle 8 kører højest sandsynligt på samme board, så en brændt af = alle. :(
Jeg var der selv for et halvt års tid siden med min NAD. Det var fordi jeg liiiige skulle tilslutte noget mens det var tændt. 2000 kostede det, men garantien dækkede heldigvis. Held og lykke med det. Mvh. Fausing
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Tak for det nedslående svar. Jeg havde det godt på fornemmelsen.
|
|
![]() |
|
Til Radiomanden. Hvordan får jeg så netflix på min BD-8500. Jeg kan se på Sansungs hjemmeside at den understøttes
Mvh |
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8686 |
Det kunne vel også være HDMI udgangen |
|
![]() |
|
Så ville der vel komme lyd ud af forstærkeren ? Og man ville kunne se på forst. Om der var var signal
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |