|
(S) Panasonic G20 42" (Sølv) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alexander_C ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2013 kl. 18:38 |
Jeg vil gerne sælge mit gode plasma tv, da jeg ønsker at opgradere. Der
tale om den velkendte og roste g20 model. Men i modsætning til de fleste
andre G20 modeller er denne i sølv, hvilket efter min mening får den
til at se en tand mere eksklusiv ud end den sorte.
![]() Tv'et er i super fin stand og virker perfekt. Der kvittering på skærmen. ![]() Kan afhentes i Odense, pris kom med et bud? Skriv for mere info ![]() Flatpanelstest og alle specifikationer: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1267447545 Eventuelt google "panasonic g20 silver" så kan man se eksempler på hvordan den ser ud i sølv. |
|
![]() |
|
Ariake ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Sted: DNK Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne da godt tænke mig endnu et G20 til damen :)
Vil da starte med et bud på 1000,- Er det et ryger hjem? Mvh Martin.
|
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
|
Alexander_C ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2013 Status: Offline Point: 3 |
Det et ikke rygerhjem
![]() Dit bud er modtaget, ser lige om der flere bud. |
|
![]() |
|
Ariake ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Sted: DNK Status: Offline Point: 52 |
Det lyder fantastisk :)
Meld tilbage hvis der nu evt. bliver budt mere ..
|
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
jeg vil gerne give 1200 kr. :)
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Så må man jo hellere sige 1400,-
|
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
sidste fra mig 1600 kr.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Jeg vil gerne kommer forbi og kigge hvis det er og evt give et bud på stedet.
Jeg bor i udkanten af Odense så kan altid kommer ind forbi hvis det skulle være noget. |
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
|
Er på ferie den næste uges tid. Men du er velkommen til at se tv'et når jeg hjemme igen :)
|
|
![]() |
|
Hvis du kunne tænke dig det kan jeg sagtens vente ..
|
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |