|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Funnyninja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 05-September-2006 kl. 13:44 |
Jeg har fundet et Samsung LE-27T51B og et Toshiba 27 WL 54 G, men jeg ved ikke rigtigt hvilket af dem det skal være?
Hvilket anbefaler i? Jeg har fundet dem på et tysk hjemmeside www.digitalo.de. Vil nemlig gerne spare lidt på TV´et, ved at købe det i Tyskland. Kender i andre hjemmeside i Tyskland hvor der er billige TV? Er der andre der har erfaring med at købe TV hjem fra Tyskland? |
|
![]() |
|
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Der er masser - men det nemmeste er at gå ind på en af prissammenligningssiderne. Der får du hele udvalget: Prøv eks.
|
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Jeg vil blot lige tilføje at jeg har rigtig gode erfaringer med Digitalo.de som leverede hurtigt.. 3 dage efter skærmen var bestilt, stod den foran min dør.. Sådan |
|
![]() |
|
Funnyninja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Ok jeg tror da jeg bestiller igennem www.idealo.de, hvis jeg kan spare en tusse på et TV. 3 dages levering må siges at være hurtigt.
![]() |
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Ja du kan godt bestille ved flere af de firmaer som levere til DK. Jeg havde gode oplevelser med www.Digitalo.de, mens min kammerat var glad for www.hificomponents.de. Men kig på deres ratings på www.idealo.de, da det jo er brugernes anmeldelse af de forskellige webbutikker Håber du finder dig en god skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |