|
SOLGT: Squeezebox Radio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2013 kl. 15:03 |
Hej,
Har en sort SB Radio som jeg skal af med. Pris: 700,- Befinder sig i Kastrup. /David Redigeret af Davidp - 09-August-2013 kl. 13:03 |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Er du låst på din pris ? Og hvad med forsendelse ?? Redigeret af SilverLine - 08-August-2013 kl. 15:42 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Ja prisen er fast (indtil der er gået en måned hvor jeg ikke har fået den solgt :)) . Jeg sender den gerne, men for købers regning og kun som postpakke. Det koster 80,- med omdeling.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvad er alder og hvordan er standen?
|
|
![]() |
|
Fin stand. Ingen ridser eller noget. Mener at den er omkring 2 år gammel. Skal prøve at finde kvitteringen senere..
|
|
![]() |
|
Hmm, kvitteringen lader det til at jeg har mistet i flytterod. Men jeg fandt da kassen. Nå, men som sagt mener jeg at den er 2-2.5 år gammel..
Redigeret af Davidp - 09-August-2013 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |