|
Firmware update til F8005 tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:52 |
Der er kommet en ny update (1106.0). Nogen der ved hvad den indeholder? Har søgt på google, men har ikke kunnet finde noget og samsung support havde ingen anelse om indholdet.
Den er på >700mb, så der må der være en del rettelser. |
|
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10521 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke en readme fil includeret i den downloadede update?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Der er ingen change log vedlagt, og det er tilsyneladende et mysterium, hvad den egentlig har medført, jf. min egen søgning på nettet. En henvendelse til Samsung kan eventuelt afklare mysteriet.
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
Hmm, det bliver da spændende at se hvad de har lavet :P
|
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Jeg har talt med samsung support i dag og de vidste ikke hvad der var af ændringer/forbedringer..... Tør ikke helt installere før man ved hvad det gør.
|
|
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
|
![]() |
|
Nogen der har installeret opdateringen?
|
|
---------------------
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Bemærk ved installering af FW Update, at billedindstilling går tilbage til Fabriksindstillinger, det er i hvert fald det der sker på mit UE7005.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
Jeg har ikke installeret den endnu. Afventer lige og ser hvad den skulle forbedre/rette
|
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Hej
Jeg har kørt den på og alt virker pt. som det plejer, dog kan jeg nu afinstalle de apps jeg ikke bruger, feks. facebook + andre der var låst før ...
God weekend
/D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |