|
Intel NUC: Valg af OS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2013 kl. 17:06 |
Har lige købt en Intel NUC (DC3217IYE).
Hvad skal jeg vælge af OS? Var sikker på jeg skulle have OpenElec med XBMC Men kan så se, at jeg kan installere OSX og så efterfølgende XBMC eller Plex - det vil nok give lidt mere fleksibilitet (har alt andet i Mac/iPad/iPhone/ATV) Eller Win7/8? |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det aller letteste er at køre enten XBMC Live (Linux baseret OS der loader XBMC direkte), eller andre lignende, som fx Openelec.
Men har du ønsker om Netflix på den, så gå efter Win 8. Fordi der findes en app til Netflix på Win 8, kan man med lidt snilde, faktisk få det til at glide sammen, så det ser rimelig sammenhængende ud. Hvis andre streaming tjenester har fået lavet en Win 8 app, går jeg også ud fra det kan blive smertefrit der. Det er dog nogle måneder siden jeg prøvede sidst, så jeg ved det ikke.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige afmeldt Netflix, efter jeg har "opdaget" XBMC så det er ikke så nødvendigt.
Overvejer OSX da vi så kan bruge den til iPhoto på den store skærm - eller keep it simple med noget ala XBMC Live
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |