|
Harddiske |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2013 kl. 09:24 |
Harddiske - med eller uden strømforsyning?
Bedste butik? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øhhh bare tag dem på edbpriser. Alt efter hvilken model du vel have kan det jo være forskellige butikker der lige har et godt tilbud.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Øh... jeg kender godt edbpriser - men erfaringer herinde er jo noget andet...
Harddiske - med eller uden strømforsyning?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
Hvor meget plads vil du have. Hvis det er 1TB eller mindre så gå efter en 2,5" som får strøm fra USB. De kan vel købes til ca. kr. 600,- - hvis du har brug for mere plads så et det en 3,5" du skal have, og de skal have strøm via ekstern strømforsyning.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Tak.
|
|
![]() |
|
Seagate og WD, er det de bedste?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der er i dag kun godt 4 producenter tilbage af HDD's med roterende plader - så uanset hvad så bliver det en af de 4! Toshiba bliver primært solgt som OEM's i pc producenters maskiner, så dem er der ikke så mange af på markedet, men ja - seagate og WD er pretty much de eneste til konsumbrug i dag.
Jeg fatter til gengæld ikke hvad du mener med "med eller uden strømforsyning"? er det en ekstern harddisk du er på jagt efter? - uden strøm fås de kun i 2,5" størrelser, og dermed maks 1,5TB - En del bedre forklaringer om hvad det er du gerne vil have os til at hjælpe når du stiller spm hjælper os alle til at hjælpe dig på den bedste måde! |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Jeg har harddiske med og uden strømforsyning.
Dem uden bruger jeg til at tage med rundt hvis jeg skal dele filer, de sidder også bagved mine wd tv live afspillere og bliver brugt til en ekstra backup jeg kan tage med. Dem med har jeg valgt at fastmontere i mine skabe og bliver brugt til at have mine film og musik på som ikke ligger på min Nas. Dem med er wd og seagate Dem uden er Toshiba og wd |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
![]() Ja, det ser ud til, at der p.t. ikke er så mange mere der laver eksterne harddiske. Toshiba er sikkert heller ikke et dårligt mærke. Men det er jo nok Seagate og WD, jeg vil gå efter. - Jeg søger både til computere og den nye Panasonic recorder DMR-BCT820 Det er mest dem med 500 gb, som fylder op hos butikkerne. Sikkerhed med garanti og reklamation, så er det jo nok Elgiganten? Omvendt så har jeg handlet et par gange, uden behov for reklamationer, hos Computersalg, så det er også en mulighed? Jeg ved ikke rigtigt med Computercity? Nierle har gode tilbud - men der kan jo opstå reklamationer. Og så er der det med den lange forsendelse. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Computercity har jeg gode erfaringer med, når en harddisk er gået i stykker. indenfor garantiperioden.
For nogle år siden kunne man af og til få harddiske med 5 eller 3 års garanti - er det fuldstændig stoppet, så der nu kun er de lovbefalede 2 års reklamationsret? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Handler hovedsageligt ved computersalg/bj Trading/BWS i Horsens og Elgiganten.
Reklamationer ? ingen anelse nogen af stederne da jeg ikke har haft brug for det indtil nu |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Computersalg, bjtrading og BWS - (BWS - jeg kender ikke navnet?) - er der nogen direkte forbindelse mellem dem?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |