recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 opstartsproblemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3 opstartsproblemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 opstartsproblemer
    Sendt: 02-August-2013 kl. 21:09
Jeg bruger normalt Harmony One til min Ps3, men nogle gange vil maskinen ikke slukke som den skal og jeg må så slukke den på Ps3. Nu er den så gået i baglås og vil ikke starte mere. Den skriver at filsystemet er beskadiget og vil genoprette. Den når så til 42% og venter lidt så stopper den ved 48% , efter ca 5-6 min.fortsætter den til de 100% men slukker ikke. 2 gange har den startet op med startmelodien men starter så igen med at skrive at filsystemet er defekt og genoprettelse finder sted. Det har den gjort nu 6- 7 gange og jeg tør ikke slukke den manuel mere. Er der nogen der ved hvad man gør. Skal der en ny harddisk til eller hvad. Og i tilfælde hvordan får man sit filsystem tilbage. Please help

Redigeret af lydemann - 03-August-2013 kl. 09:12
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 02:48
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 08:29
En ny HD skal der vist til.

Når du sætter den nye disk i (og det tager 2 minutter og er 100% ufarligt) skal du enten have en Blurayskive hvor den nyeste firmware er på, eller downloade den til en USB-disk, som du sætter i en af USB portene på PS3'en.

Så går resten af sig selv...

Dine Savegames osv. er dog lost, med mindre du har synkroniseret med "skyen", og dine downloads er også væk - men de kan jo alle hentes fra Storen igen.

Jeg har lige være det hele igennem, og satte en 750Gbyte disk i min, og jeg var kørende efter vel 30 minutter.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 11:58
Ja jeg var egentlig klar over det og jeg har allerede sat en ny ind. Tak for svaret.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu