|
Burn in/retention på iPad |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2013 kl. 07:31 |
|
På min iPad 2 er jeg begyndt at opleve, at adressefeltet og Google søgefeltet kan ses i andre Apps. Meget utydeligt, men nok til jeg opdagede det i dag.
Jeg ved ikke hvor længe det har stået på. Nogen ideer til, hvad jeg kan gøre? Gider ikke kommentarer om att kan købe et ordenligt produkt i stedet for,æbler osv osv. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nå, det er vidst bare retention, prøvede at surfe lidt, med iPad vendt modsat, og nu er der også URL og Google i den modsatte side af skærmen, og det først opdagede er svagere nu
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ikke noget jeg har bemærket - en bytter måske?
|
||
![]() |
||
|
Tjah, må jeg undersøge, men min kærestes har det også:-(
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jamen har I dem da tændt konstant med Safari? Er de ikke sat til at slukke skærmen efter et par min, eller har I ikke et cover med magnetsluk?
|
||
![]() |
||
Steen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
|
Jeg oplevede det også, da jeg havde en iPad 2. Jeg fik den byttet, da den var ca 11 måneder.
|
||
![]() |
||
|
Der er magnetcover på. Lysstyrke på halv. Skærmsluk som Apples standard nu er. Og 2-3 min på safari er nok.
Må i elgiganten og spørge dem om det er en bytter. De er knap 11mdr gamle |
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Skift til Chrome browseren. Den kører fuld skærm så der ikke er noget statisk i toppen
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
|
Det var nok bedre at få skiftet hardwaren istedet.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
|
Ja til ny iPad! Med det store antal der er solgt, er det ikke mange man hører om har burn-in |
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Det er mit indtryk af alle de iPad 2'er der har denne skærm, lider af retention. Så mit forslag består til at minimere det i en sådan app som bruges ofte
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
|
wierd... min kones 2´er har ikke noget, og efterlader nogle gange min 3´er med skærmen tændt i timer... fordi eurosport ikke vil kører uden ipad´en er tændt med AIRPLAY stående på skærmen...
intet brændt fast endnu.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |