recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Burn in/retention på iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Burn in/retention på iPad

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Burn in/retention på iPad
    Sendt: 10-August-2013 kl. 07:31
På min iPad 2 er jeg begyndt at opleve, at adressefeltet og Google søgefeltet kan ses i andre Apps. Meget utydeligt, men nok til jeg opdagede det i dag.

Jeg ved ikke hvor længe det har stået på. Nogen ideer til, hvad jeg kan gøre?

Gider ikke kommentarer om att kan købe et ordenligt produkt i stedet for,æbler osv osv.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 07:39
Nå, det er vidst bare retention, prøvede at surfe lidt, med iPad vendt modsat, og nu er der også URL og Google i den modsatte side af skærmen, og det først opdagede er svagere nu
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 09:41
Ikke noget jeg har bemærket - en bytter måske?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 10:07
Tjah, må jeg undersøge, men min kærestes har det også:-(
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 10:12
Jamen har I dem da tændt konstant med Safari? Er de ikke sat til at slukke skærmen efter et par min, eller har I ikke et cover med magnetsluk?
Til top
Steen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Struer, Denmark
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 10:13
Jeg oplevede det også, da jeg havde en iPad 2. Jeg fik den byttet, da den var ca 11 måneder.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 10:33
Der er magnetcover på. Lysstyrke på halv. Skærmsluk som Apples standard nu er. Og 2-3 min på safari er nok.
Må i elgiganten og spørge dem om det er en bytter. De er knap 11mdr gamle
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 10:45
Skift til Chrome browseren. Den kører fuld skærm så der ikke er noget statisk i toppen
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af bleze bleze skrev:

Skift til Chrome browseren. Den kører fuld skærm så der ikke er noget statisk i toppen
Det var nok bedre at få skiftet hardwaren istedet. 
.....
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af bleze bleze skrev:

Ja til ny iPad! Med det store antal der er solgt, er det ikke mange man hører om har burn-in
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Det er mit indtryk af alle de iPad 2'er der har denne skærm, lider af retention. Så mit forslag består til at minimere det i en sådan app som bruges ofte
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 20:12
wierd... min kones 2´er har ikke noget, og efterlader nogle gange min 3´er med skærmen tændt i timer... fordi eurosport ikke vil kører uden ipad´en er tændt med AIRPLAY stående på skærmen...

intet brændt fast endnu.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu