recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDD til Panasonic VT60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDD til Panasonic VT60

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danneck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danneck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDD til Panasonic VT60
    Sendt: 06-Maj-2013 kl. 21:57
Jeg får en Panasonic 50VT60 på fredag, og glæder mig naturligvis som en lille dreng. Jeg vil naturligvis gerne benytte muligheden for at optage fjernsyn på en ekstern HDD, men hvilken?

Jeg ved at Western Digital kommer med en HDD som skulle være lavet i samarbejde med Panasonic og dermed være hurtig nok til at optage op til to kanaler på én gang. 

Dels er harddisken ikke introduceret på markedet endnu, og jeg kunne måske også forestille mig at den bliver i den dyrere ende.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der har foreslag til en god, hurtig og stabil harddisk som vil egne sig til formålet?

Harddisken skal formentlig være USB 3.0 for at være hurtig og så kunne jeg forestille mig at den skal have ekstern strømstik for jeg ved ikke hvor meget strøm der kommer ud af et USB-stik fra et tv?
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 22:53
Jeg tror nu ikke du behøver at bekymre dig så meget om hastigheden på disken.
Selv med to samtidige HD-optagelser holder du dig lang under hvad USB2.0 og nyere 2,5" diske kan håndtere.
Men hvis du ikke vil gå på kompromis med hverken hastighed eller støj fra disken, så køb et eksternt 2,5"-HD-boks og en Intel eller Samsung SSD - så er du godt kørende.
HD-boksen kunne fx være en RaidSonic ICY BOX IB-273StU3.

Mit G20 TV kan fint levere strøm nok til en 2,5" HD i en boks svarende til den i linket herover, så mon ikke også de nyere modeller kan det?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 23:08
Jeg bruger en gammel 160gb til mit G30 - den er sat til at optage det program den står på (Live buffer). Af en eller anden grund kan jeg kun få den til at genkende HDD'en i USB3 stikket!

Men du burde kunne bruge en hvilken som helst 2,5" HDD - den er hurtig nok. Ja vel selv en USB stick

Redigeret af kim.t - 07-Maj-2013 kl. 23:10
Til top
~Damien~ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-September-2006
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ~Damien~ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 10:32
Hey

Jeg har et 55WT50, og vil gerne have sat en hdd til, men i følge panasonics hjemmeside og deres support, skal en hdd have ekstern strøm for at fungere.

Kan det nu passe? jeg mener da, at jeg flere steder har set folk med harddiske med usb-strøm

Morten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu