|
Readynas 2110 V.1 sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2013 kl. 20:08 |
Har fået denne nas i overskud.
Alder ukendt 2 gange 1 TB Forventet pris 600 kr. Mvh Martin. Befinder sig i Rødovre. Kun afhentning. ![]() ![]() Redigeret af villads og vega - 12-August-2013 kl. 20:57 |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom frisk med bud
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvad er forskel på den og så den "Nye" udgave?
|
|
![]() |
|
jeg ved det faktisk ikke.
mon ikke det kan Googles. mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Forskellen på denne og den nye udgave er det interface du opererer i via din browser.
Kan også være der er lidt forskel på CPU'er, men det kan jeg simpelthen ikke huske.
|
|
![]() |
|
Nu skal jeg af med den.
Ny pris 600 kr.
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
400,- afhentet i Rødovre ??
|
|
![]() |
|
Til Trikker.
Jeg ser lige tiden an inden jeg sænker prisen. Fik på et tidspunkt et bud på 400 kr uden diske(der skulle jeg nok have solgt) Mvh Martin.
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
up
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
up
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |