|  | 
| reciver og sup | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Vionic   Ny bruger   Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: reciver og sup Sendt: 13-August-2013 kl. 19:32 | 
| 
   Hejsa.. Jeg har en gammel forstærker af mærket Technics sa-gx530e og en gl. sup også Technisc mærke sb-as100 Problemet er jo så lige at sup'n kun har en phone indgang og reciveren har kun højtaler udgange.. hvordan kan jeg (hvis muligt) sætte sup'n på ? nogle gode ideer ? det skal helst ikke koste mere en nogle få stumper jeg selv kan lode sammen :) | |
|  | |
| Bruger udmeldt 43   --   Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 13-August-2013 kl. 19:45 | 
| 
   Sup'en skal du snakke med brdr Price om...:-O Og nej, du kan ikke sætte en aktiv Sub til højttalerudgangene, med mindre den også har højttaler terminaler. Redigeret af Kampus - 13-August-2013 kl. 19:47 | |
|  | |
| Vionic   Ny bruger   Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 13-August-2013 kl. 19:55 | 
| 
   Jeg prøver lige i mad forumet så om de kan hjælpe med sup'n :) Tak for svaret så gider jeg ikke spilde mere tid på at få min sub til og virke på den gamle reciver :) | |
|  | |
| Bruger udmeldt 43   --   Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 13-August-2013 kl. 20:09 | 
| 
   Go ide :-) Du kan for ret små penge købe en brugt reciever med sub udgang hvis du ikke skal bruge hdmi | |
|  | |
| ozimek   Bruger   Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 14-August-2013 kl. 09:41 | 
| 
   ...Eller en passiv suB. De kan også findes billigt.
    | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |